Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Det var vel på tide, men jeg blir mektig irritert om Mourinho gir faen i alle ungguttene som har vist seg denne sesongen. Trist avskjeden for LVG etter en trist sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÅ trist har den da ikke vært? Vunnet mer (eller bedre) enn City, Arsenal, Liverpool, Chelsea og Tottenham jo. :w00t:

 

At vi tapte CL-plass på målforskjell og var fem poeng bak andreplassen forteller mer om marginer for/imot enn jevnt over store kvalitetsforskjeller. I Champions League hadde det nok ikke båret veldig langt uansett, selv om det selvsagt er surt å falle utenfor. 

Lenke til kommentar

berZerk: Tviler på det, synes det at han ikke bruker unge folk er litt overdrevet. Under hans første periode så brukte han flere unge spillere: Joe Cole (23), Cech (22), Robben (20), Essien (23), Kalou (21) og Mikel (19). Og i hans andre så arvet han Hazard, Oscar (22), og kjøpte inn Zouma (20). Edit: Courtois var vel 22 år når han ble valg foran Cech også. I tillegg så hadde Chelsea fått oppgradert akademiet sitt mellom hans første og andre periode, og av spillerkjøp mellom 2013 og sommeren 2015, så var hele 17/33 spillere på 21 år eller yngre.

Endret av blured
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

SÅ trist har den da ikke vært? Vunnet mer (eller bedre) enn City, Arsenal, Liverpool, Chelsea og Tottenham jo. :w00t:

 

At vi tapte CL-plass på målforskjell og var fem poeng bak andreplassen forteller mer om marginer for/imot enn jevnt over store kvalitetsforskjeller. I Champions League hadde det nok ikke båret veldig langt uansett, selv om det selvsagt er surt å falle utenfor. 

Tenkte mer på hvilken avskjeden han fikk fra media og muligens klubben, det setter en demper på stemningen når du blir sparket minuttet du vinner noe av verdi. Syntes sesongen er ok med tanke på alle skadene, hadde Memphis slått til tror jeg vi hadde hatt en mye bedre sesong. 

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

berZerk: Tviler på det, synes det at han ikke bruker unge folk er litt overdrevet. Under hans første periode så brukte han flere unge spillere: Joe Cole (23), Cech (22), Robben (20), Essien (23), Kalou (21) og Mikel (19). Og i hans andre så arvet han Hazard, Oscar (22), og kjøpte inn Zouma (20). Edit: Courtois var vel 22 år når han ble valg foran Cech også. I tillegg så hadde Chelsea fått oppgradert akademiet sitt mellom hans første og andre periode, og av spillerkjøp mellom 2013 og sommeren 2015, så var hele 17/33 spillere på 21 år eller yngre.

Mulig du har rett, men jeg har på følelsen av at det kommer et vanvittig overgangsvindu fra vår side som feier mulighetene til de yngre vekk. Vi får se, uansett så er jeg spent på neste sesong.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...