Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallhøyden for dette spillet begynner å bli enorm :p Aldri opplevd mer "hype" over et spill før som dette.

Begynner å bli litt farlig ja. Jeg brant meg selv på dette før The Witcher 2, og så mange andre spill. Ikke det at de er dårlige, men vi lager latterlige høye forventninger for oss selv over det meste.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Okay, etter å sett disse gamplay videoene har jeg følgende å si. Grafikken virker ganske mye dårligere enn hva de første gameplay videoene ga utrykk for. Noe også PressFire bemerker i sin sniktitt. Men... Det ser fremdeles rimelig nydelig å heftig ut :)

 

Det andre er at gameplayet ser bare helt rått ut. Jeg har spilt witcher 1 og 2, men det her ser veldig mye mer artig ut.

 

Liker bethesda sine spill veldig godt jeg. Men Cd projekt red er i en helt egen klasse når det gjelder å lage interessange karakterer.

 

 

Det eneste jeg likke liker i tidligere spill i serien., er hvor lite nytt utstyr man erverver seg. Drenger ikke være Diablo, men kanskje en mellomting mellom Diablo og Gothic hadde vært fint...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...