Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ett stykke ut i kapittel 2 av 3 i witcher 2 nå. Må si jeg tror jeg liker witcher 1 en god del bedre. Hva jeg liker er: Grafikken, kampsystemet, karakterene og level oppgraderingene til Geralt. Hva jeg ikke liker: Den tekniske optimaliseringen, Størrelsen på verdenen og hvordan den er satt sammen. Det faktum at verdt kapittel befinner seg på ett bestemt avgrenset geografisk område, gjør at spillet føles ekstremt begrenset. Områdene er også veldig små. Det som skjer på de distinkte områdene, av historie formidling og quests er likevel bra.

 

Jeg kommer til å fortsette å spille Witcher 2 frem til lansering av 3, men blir ingen prioritet å fullføre før jeg starter på 3. 

Lenke til kommentar

Syns så absolutt det første spillet er bedre, men det er alltid ting en oppfølger gjør best. Kamp systemet i 2ern er noe jeg foretrekker. Jeg bare savner den slaviske middelalder følelsen som det første spillet gav. Vizima var en helt fantastisk by og områdene rundt var flinke til å vise hvordan verden var. Hvordan folk levde og tolererte hverandre. Det andre spillet er kanskje litt mer personlig, litt mer om Geralt og han sin historie. Jeg vet jo ikke helt hvilken sti du følger, men jeg har alltid hatt sympati med The Scoia'tael og Iorveth var en veldig god karakter for å fremme de sin sak og Saskia hakket bedre. Er nok det som har reddet det andre spillet for meg. 

 

Jeg håper begge får en rolle i neste spill, og at vi får se de faste følgesvennene så klart. Dandelion, Zoltan og Triss spesielt. Utifra hva jeg har sett i trailers og gameplay klipp ser det ut som det er store byer igjen og det gleder jeg meg mest til. Vil ha tilbake den følelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gammel video :s Håpet der var mer nytt der.

 

Kommer en live event senere i dag med 45 minutter gameplay.

 

http://www.gog.com/news/the_witcher_3_wild_hunt_gameplay_qa

 

 

Føler snart jeg har sett en let`s play av hele spillet, personlig setter jeg på bremsen for mere gameplay videoer nå. Skal vel klare å vente i halvannen uke til på å få se det med egne øyne (såvidt) :)

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

 

Gammel video :s Håpet der var mer nytt der.

 

Kommer en live event senere i dag med 45 minutter gameplay.

 

http://www.gog.com/news/the_witcher_3_wild_hunt_gameplay_qa

 

 

Føler snart jeg har sett en let`s play av hele spillet, personlig setter jeg på bremsen for mere gameplay videoer nå. Skal vel klare å vente i halvannen uke til på å få se det med egne øyne (såvidt) :)

 

 

Helt enig, ser ikke videoer som er lengre enn et par minutter. I alle fall ikke sånne som den til the Angry Joe, det vil jeg heller oppleve for første gang selv. Men skjønner godt at mange vil se det, kanskje også for å se om spillet virker interessant. At jeg skal kjøpe det er like sikkert som... noe sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Save-filene mine fra de to første spillene er long gone. Noen som aner om det blir en mulighet for folk som meg å ta de viktige valgene fra tidligere spill før man begynner på witcher 3? Som f.eks dragon age keep, eller en interaktiv tegneserie som i Masse Effect?

 

Både toeren og eneren endte jo opp med helt forskjellige slutter utifra hvilke valg du tok.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Save-filene mine fra de to første spillene er long gone. Noen som aner om det blir en mulighet for folk som meg å ta de viktige valgene fra tidligere spill før man begynner på witcher 3? Som f.eks dragon age keep, eller en interaktiv tegneserie som i Masse Effect?

 

Både toeren og eneren endte jo opp med helt forskjellige slutter utifra hvilke valg du tok.

 

Mener å huske at man får en fresh start i 3`ern uansett hva man har funnet på i de foregående spillene.

Lenke til kommentar

 

Save-filene mine fra de to første spillene er long gone. Noen som aner om det blir en mulighet for folk som meg å ta de viktige valgene fra tidligere spill før man begynner på witcher 3? Som f.eks dragon age keep, eller en interaktiv tegneserie som i Masse Effect?

 

Både toeren og eneren endte jo opp med helt forskjellige slutter utifra hvilke valg du tok.

 

Mener å huske at man får en fresh start i 3`ern uansett hva man har funnet på i de foregående spillene.

 

 

Nei, dette stemmer ikke. På PC kan man importere lagringsfilen sin, men man kan også velge hva som skjedde i tidligere spill i begynnelsen av Twitcher 3 om man ikke har den.

Lenke til kommentar

 

 

Save-filene mine fra de to første spillene er long gone. Noen som aner om det blir en mulighet for folk som meg å ta de viktige valgene fra tidligere spill før man begynner på witcher 3? Som f.eks dragon age keep, eller en interaktiv tegneserie som i Masse Effect?

 

Både toeren og eneren endte jo opp med helt forskjellige slutter utifra hvilke valg du tok.

 

Mener å huske at man får en fresh start i 3`ern uansett hva man har funnet på i de foregående spillene.

 

 

Nei, dette stemmer ikke. På PC kan man importere lagringsfilen sin, men man kan også velge hva som skjedde i tidligere spill i begynnelsen av Twitcher 3 om man ikke har den.

 

 

Oj riktig, mulig jeg har blandet sammen spill her. Takk for info!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Save-filene mine fra de to første spillene er long gone. Noen som aner om det blir en mulighet for folk som meg å ta de viktige valgene fra tidligere spill før man begynner på witcher 3? Som f.eks dragon age keep, eller en interaktiv tegneserie som i Masse Effect?

 

Både toeren og eneren endte jo opp med helt forskjellige slutter utifra hvilke valg du tok.

Mener å huske at man får en fresh start i 3`ern uansett hva man har funnet på i de foregående spillene.

Nei, dette stemmer ikke. På PC kan man importere lagringsfilen sin, men man kan også velge hva som skjedde i tidligere spill i begynnelsen av Twitcher 3 om man ikke har den.

OK, takk. Vet vi noe om hvordan dette foregår? Hvordan vi gjør valgene?

Lenke til kommentar

 

OK, takk. Vet vi noe om hvordan dette foregår? Hvordan vi gjør valgene?

 

 

According to the developers, at the beginning of the game Geralt will interact with a character (possibly Dandelion, but the name wasn’t mentioned to avoid spoilers. It was only said that he’s “a guy”) who will sing the tale of Geralt’s past deeds, and the player will be able to correct his statements, effectively deciding how past choices made in The Witcher and The Witcher 2 are going to affect the story of the new game.

 

http://www.dualshockers.com/2015/01/26/the-witcher-3-heres-how-youll-be-able-to-enter-past-choices-in-the-new-game-on-ps4-and-xbox-one/

Lenke til kommentar

 

 

OK, takk. Vet vi noe om hvordan dette foregår? Hvordan vi gjør valgene?

 

 

According to the developers, at the beginning of the game Geralt will interact with a character (possibly Dandelion, but the name wasn’t mentioned to avoid spoilers. It was only said that he’s “a guy”) who will sing the tale of Geralt’s past deeds, and the player will be able to correct his statements, effectively deciding how past choices made in The Witcher and The Witcher 2 are going to affect the story of the new game.

 

http://www.dualshockers.com/2015/01/26/the-witcher-3-heres-how-youll-be-able-to-enter-past-choices-in-the-new-game-on-ps4-and-xbox-one/

 

 

Det må da bli en veldig lang sang? 

Lenke til kommentar

Får vel prøve å ligge unna Green Man Gaming i denne forbindelse ser det ut som. Har ikke selv kjøpt noe derifra før så har ingen erfaring med dem, men iflg CD Project Red har de ikke alt på det rene.

 

http://www.gamer.no/artikler/the-witcher-3-utvikleren-gar-i-strupen-pa-spillnokkelbutikk/186364

 

 

Edit: Green Man Gaming med tilsvar i PC Gamer: http://www.pcgamer.com/green-man-gaming-hits-back-over-witcher-3-key-row/

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...