Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg sendte de en mail, bare for å spørre hva de skal gjøre. Egentlig greit for meg at den er betalt og at pakken bare kan sendes ut når de kan. Hvis ordren ikke er slettet, så kudos til Gamezone for det. CDON gjorde jo det med et spill jeg forhåndsbestilte og påsto at de hadde sent en mail med beskjed om at det var gjort, noe som ikke var tilfelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte The Witcher 1: Enhanced Edition i natt på Steam, liker ikke mekanikken i det spillet, helt forferdelig, men tvinger meg igjennom det for historiens skyld. Kjøpte også The Witcher 2 nå, men venter med å spille det til etter jeg er ferdig med nr. 1. Har også hørt at det skal være ting du får med deg over til 2eren fra det gamle spillet.

 

Er hyped for nr. 3 ser helt fantastisk ut, mekanikken, grafikken og historien. YES PLEASE.

Lenke til kommentar

Minimum System Requirements

 

Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz

AMD CPU Phenom II X4 940

Nvidia GPU GeForce GTX 660

AMD GPU Radeon HD 7870

RAM 6GB

OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)

Direct X 11

HDD Space 40 GB

 

 

Recommended System Requirements

 

Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz

AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

Nvidia GPU GeForce GTX 770

AMD GPU Radeon R9 290

RAM 8GB

OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)

Direct X 11

HDD Space 40 GB

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-07-the-witcher-3-pc-system-requirements-revealed

 

Lenke til kommentar

Oj, dette må slå alle rekorder i systemkrav! Skulle tro det må gjøres usedvanlige store grafiske nedgraderinger for å få skvist ut dette på konsoll :)

 

"High" og stabile 60 fps tror jeg skal holde hardt for oss -Lèon-.. :)

HD 7870 er håret raskere enn en PS4, ser ikke hvorfor det må være så store kompromisser for konsollene da?

Lenke til kommentar

 

Oj, dette må slå alle rekorder i systemkrav! Skulle tro det må gjøres usedvanlige store grafiske nedgraderinger for å få skvist ut dette på konsoll :)

 

"High" og stabile 60 fps tror jeg skal holde hardt for oss -Lèon-.. :)

HD 7870 er håret raskere enn en PS4, ser ikke hvorfor det må være så store kompromisser for konsollene da?

 

 

Er vel ikke bare grafikkort som kan være flaskehals her og 7870 var også minimum requirement

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...