Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på med Witcher 1 for første gang,

Veldig bra spill. jeg elsket første chapter, etter det rushet jeg litt for mye i spillet og ble litt lei.

 

Men noen av oppdragene i CHapter 2 og 3 er morsomme.

 

Jeg tok en pause siden jeg sitter og sikler og bare tenker på og blir ferdig slik at jeg kan prøve Witcher 2.

 

Men veeeldig positivt overasket , dette er jo mye bedre en Dragon Age og Mass Effect.

Blir og teste ut Witcher 2 når jeg er ferdig. Jeg må si at de fucket det opp med guiden på starten, første gangen jeg testet spillet gav jeg opp etter bare 1 time, men når jeg endelig fant ut hvordan man skulle angripe så ble det mye bedre.

Lenke til kommentar

Fra NeoGaf:

it looks like many gaffers are painting CDP as some magical dev studio with only the best of interests of the gamers in mind. Trust me they are not. The bullshitting with the Witcher 3 started from day 1. PR is creating an overblown vision of a game that doesn't exist while the team is in crazy crunch time for over a year now. There's some bad shit going on that if GAF knew GAF would not like.


Well in the end it's my words vs CDP PR. I mean why should You belive my if I have no solid evidence to show? But that's kind of my point, CDP build a very good realationship with gamers and now it's paying off as oppose to say EA. I do have inside knowledge, I did have contact with the game but again NDA and such plus I'm just a dude on the internet. my only point is that GAF should take everything CDP says with a grain of salt.

EDIT: Just to some up my messy line of thinking - don't preorder tha game (especially on consols) wait for the reviews, then decide or don't pay attention to a random dude on the internet and do what you want with your money.


Good morning.

Anaxymenes has been vetted and cleared.

Thanks.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=905447&page=8

 

Jeg hadde ihvertfall ikke forhåndsbestilt spillet på konsoll for å si det slik.

Lenke til kommentar

Utgivere har jo blitt veldig flinke til å tilby fordeler ved forhåndsbestilling. Gode forhåndstall er veldig viktig for utgiverne. Men forhåndsbestiller spill jeg vet jeg skal kjøpe uansett, the Witcher 3 er vel ett av dem. Om det er noe usikkert om jeg vil like spillet, venter jeg til anmeldelser.

Lenke til kommentar

Fra NeoGaf:

 

 

it looks like many gaffers are painting CDP as some magical dev studio with only the best of interests of the gamers in mind. Trust me they are not. The bullshitting with the Witcher 3 started from day 1. PR is creating an overblown vision of a game that doesn't exist while the team is in crazy crunch time for over a year now. There's some bad shit going on that if GAF knew GAF would not like.

Well in the end it's my words vs CDP PR. I mean why should You belive my if I have no solid evidence to show? But that's kind of my point, CDP build a very good realationship with gamers and now it's paying off as oppose to say EA. I do have inside knowledge, I did have contact with the game but again NDA and such plus I'm just a dude on the internet. my only point is that GAF should take everything CDP says with a grain of salt.

 

EDIT: Just to some up my messy line of thinking - don't preorder tha game (especially on consols) wait for the reviews, then decide or don't pay attention to a random dude on the internet and do what you want with your money.

Good morning.

 

Anaxymenes has been vetted and cleared.

 

Thanks.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=905447&page=8

 

Jeg hadde ihvertfall ikke forhåndsbestilt spillet på konsoll for å si det slik.

Det hadde jeg gjort for å si det slik. Og det akter jeg å gjøre også. :)

 

Mest fordi jeg liker best å spille på konsoll, og fordi jeg ikke stoler på randoms på et nettforum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har tenkt å prøve ut The Witcher 3, men jeg har ikke spilt 1'ern eller 2'ern fra før.

 

Det jeg lurer på da er:

 

Bør jeg ha spilt 1'ern og 2'ern for å ha fått med meg storylinen eller bygger de ikke på hverandre?

 

Takker for svar :)

CD Project Red har sagt at storyen i The Witcher 3 fortsetter fra 1'ern og 2'ern så jeg ville nok ha spilt de først ja.

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg har tenkt å prøve ut The Witcher 3, men jeg har ikke spilt 1'ern eller 2'ern fra før.

 

Det jeg lurer på da er:

 

Bør jeg ha spilt 1'ern og 2'ern for å ha fått med meg storylinen eller bygger de ikke på hverandre?

 

Takker for svar :)

CD Project Red har sagt at storyen i The Witcher 3 fortsetter fra 1'ern og 2'ern så jeg ville nok ha spilt de først ja.

 

Ok, takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...