Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Synes eneren var veldig bra. Kampsystemet var vel det folk mislikte med det, men jeg likte det faktisk godt. Også har det noe av den beste spillmusikken jeg har hørt i et spill. Passer så utrolig godt inn i den mørke og dystre verdenen og skaper en fantastisk stemning.

 

 

 

 

 

Håper musikken i TW3 blir like bra.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi det egentlig eneste ordentlig gode med 1ern i min mening var historien, men 2ern var et mye mer komplett spill.

 

Berre for å få ein motpol vil eg seie meg helt ueinig i dette :). Det første framstår kanskje litt "tyngre" eller gammaldags reint spelmekanisk. Eg meiner sjølv ikkje at det alltid treng å vere noko negativt, men har full forståelse for at andre kan synest at det øydelegger.

 

Når det er sagt, så vil nok sikkert TW2 vere meir likt 3 enn kva det første var, og det er jo gjerne lettare å kome inn i, så det er kanskje ikkje så dumt å gjere som du seier med tanke på å lese om 1 og å spele 2.

Lenke til kommentar

Tydelig at det er forskjellige meninger om dette, og det er bare kjekt (alltid morsomt å diskutere). Men slik jeg forstod spørsmålet var det viktigste for vedkomne å komme inn i historien og universet; loren, for å kunne henge med i 3ern. Da mener jeg man kun trenger å spille 2ern, og lese seg opp på 1ern. Det kunne jeg begrunnet bedre, men mener at 2ern har en bedre verden og atmosfære, og er et generelt mer underholdende spill. Men vil jeg forsåvidt anbefale å spille 1ern og.

Lenke til kommentar

Det jeg liker minst med The Witcher serien er at det er for mørkt. Samme grunn som at jeg ikke liker Game of Thrones, jeg kan se verdien i arbeidet rundt disse verkene og benekter ikke at de er fantastisk, men personlig så liker jeg det ikke.

 

Men heldigvis liker jeg Geralt og menneskene han har rundt seg, så det trekker meg igjennom. Personlig liker jeg The Witcher bedre enn oppfølgeren, vet ikke helt hva det er. Liker oppbyggingen av historien, og politikken som ligger grunne for der. Syns også at gameplayet faktisk er ganske solid, og jeg følte meg mer som en Witcher da. Mange bounties og trofeer som du kunne levere inn for penger osv, artig konsept.

 

Ser frem til det siste i serien og gleder meg til konklusjonen.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ser frem til det siste i serien og gleder meg til konklusjonen.

 

Lagt merke til at mange omtaler The Witcher 3 som det siste i serien, men har CD Projekt red selv uttalt dette? De har sagt at det vil konkludere historien om Geralt, men det betyr jo ikke i seg selv at serien som helhet nedlegges.

Lenke til kommentar

Bra PR, men er ikkje helt overbevist. Kva er poenget med å gje ut ein ny gjenstand ei veke etter spelet er ferdig? Var det så vanskeleg å få den ferdig til release?

 

Viss det er snakk om større ting etter kvart så er det jo veldig bra. Det kan jo også godt hende med tanke på kva dei gjorde med TW1 Enhanced Edition.

Lenke til kommentar

 

 

Hei, jeg har tenkt å prøve ut The Witcher 3, men jeg har ikke spilt 1'ern eller 2'ern fra før.

 

Det jeg lurer på da er:

 

Bør jeg ha spilt 1'ern og 2'ern for å ha fått med meg storylinen eller bygger de ikke på hverandre?

 

Takker for svar :)

CD Project Red har sagt at storyen i The Witcher 3 fortsetter fra 1'ern og 2'ern så jeg ville nok ha spilt de først ja.

 

Ok, takk :D

 

Witcher 1 Easy, Witcher 2 Normal, første gangen,

Trust me brother.

Og Witcher 2 blir fenomenalt mye bedre etter og ha testet ivertfall halvparten av Witcher 1.

 

På grunn av dårlig design på noen an mini bossene og hoved bossene, så er det viktig at du velger easy.

Det sparer deg ihvertfall flere timer med frustrasjon.

Lenke til kommentar

Bra PR, men er ikkje helt overbevist. Kva er poenget med å gje ut ein ny gjenstand ei veke etter spelet er ferdig? Var det så vanskeleg å få den ferdig til release?

 

Viss det er snakk om større ting etter kvart så er det jo veldig bra. Det kan jo også godt hende med tanke på kva dei gjorde med TW1 Enhanced Edition.

Må vi være litt postitv her . Vi må lære oss og gi ros i spillebransjen når det trenges.

Lenke til kommentar

Tror horse-armor etc fort er ett symbolsk spark bak til bransjen mer enn noe annet, CD Project Red går i bresjen for gamere som en av få og har vel uttalt at det faktisk er økonomisk gunstig for dem og droppe DRM og liknende rett og slett for at folk for goodwill og kjøper kontra torrenter. Dette kommer også av at de leverer kvalitetsspill som de fleste gjerne ønsker å betale for selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Tror nok likevel de er mer utspekulerte enn mange tror. Tilbud som dette er fremfor noe veldig god PR, og jeg tror nok de gjør det mer for enn å kun være snille. Også som du nevner, de tjener faktisk på dette, så om de hadde gjort det samme med store tap vet jeg ikke. Viktigste er vel at det gagner begge parter, så man skal jo ikke klage. I beste fall endrer det litt av mentaliteten til hvitsnippene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok likevel de er mer utspekulerte enn mange tror. Tilbud som dette er fremfor noe veldig god PR, og jeg tror nok de gjør det mer for enn å kun være snille. Også som du nevner, de tjener faktisk på dette, så om de hadde gjort det samme med store tap vet jeg ikke. Viktigste er vel at det gagner begge parter, så man skal jo ikke klage. I beste fall endrer det litt av mentaliteten til hvitsnippene.

Haha helt utrolig at du kan være så negativ.

 

Hva er det du vil ha fra et firma da ? De støtter DRM, gamle spill. Ordentlige rollespill fra vårt eget Europa.

Helt utrolig hvor negativ vi er i forum.

 

Jeg forstår at du har lov og være skeptisk, men det blir så teit når det er så mange andre bedrifter og skylde på, også skal de som prøver og gjøre noe få dårlig rep.

Endret av Realzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

No er det vel strengt tatt du som har den mest negative tonen her.

 

Eg er veldig positiv til CPR, det er kjempebra at vi får meir gratis innhald, og basert på tidlegare erfaringar er det all grunn til å tru at det er snakk om meir enn berre ein type skjegg etter kvart. Det er ein grunn til at i alle fall eg er sikker på at eg faktisk skal kjøpe TW3 og ikkje til dømes Dragon Age.

 

Når det er sagt, er det rimeleg å tru at det eksisterer ein god grunn til at vi ikkje får deler av DLC-innhaldet på release? Anna enn at det er rein PR?

Lenke til kommentar

No er det vel strengt tatt du som har den mest negative tonen her.

 

Eg er veldig positiv til CPR, det er kjempebra at vi får meir gratis innhald, og basert på tidlegare erfaringar er det all grunn til å tru at det er snakk om meir enn berre ein type skjegg etter kvart. Det er ein grunn til at i alle fall eg er sikker på at eg faktisk skal kjøpe TW3 og ikkje til dømes Dragon Age.

 

Når det er sagt, er det rimeleg å tru at det eksisterer ein god grunn til at vi ikkje får deler av DLC-innhaldet på release? Anna enn at det er rein PR?

 

 

Mulig de ikke har blitt ferdig med alt og gjør det da heller på denne måten enn å utsette spille ytterligere. Hvem vet, vet ihvertfall at jeg gleder meg til 24 februar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...