Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

I følge Gamestop så gjelder 50% ekstra innbytte mot Xbox one x både spill og konsoll.

 

Det gjelder bare spill.

 

var innom i dag og leverte inn noen spill

 

Akkurat nå får du ca 2000 kr for en Xbox 2TB i i innbytte pris, men han i kassa mente det ville komme en bedre innbytte pris iløpet av neste uke

 

så anbefalte ikke å levere inn Xbox nå

Det gir jo ingen mening. Har de tenkt å ta nypris for de da eller? Høres jo ut som en jævlig dårlig deal for dem som butikk å betale dyre dommer for å risikere og bli sittende med en haug med gamle One S som koster mer enn en splitter ny en med 2-3 spill inkludert.

 

2000kr høres allerede ut som en mer enn fair innbytte pris i grunn. Da må de jammen tjene mye per One X skal dette regnestykket gå opp.

Enten det eller så satser de på at du kjøper de overprisa spilla deres. Brukte spill som de skal ha langt over nypris i andre butikker som Elkjøp og nettbutikker som CDON og Gamezone.

 

Jeg har ved noen anledninger kjøpt brukte spill hos GameStop, men da stort sett litt eldre titler som var dumpet til 99,- og var vel strengt talt bare fighting spill alle sammen. :p

Utover slike titler så syns jeg prisene de har er i overkant stive med tanke på at spillene faktisk er brukt.

Handler på gamestop fordi det er en kompis butikk. Kjenner alle som jobber der, får god service vær gang, rett å slett den eneste butikken du kan stå med noen og snakke om gaming generelt. Ja de er overpriset, men hender fort jeg selv ihvertfall får noen bra tilbud man ikke kan si nei til, f eks fikk nyeste mario 1 dag før alle andre, var værd 150 kr ekstra :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leverte inn samtidig som jeg betalte for Xbox One X. Tydeligvis kunne jeg ikke vente til jeg hentet maskinen for kanskje gikk tilbudet ut??

Men uansett, klarer 2uker uten spilling. Sunt med detox.

Det han nevnte i butikken var at gamestop Norge har fått flere enheter enn det er forhåndsbestillinger pr dags dato.

Så da er vi sikret maskin på release dagen. De ringer og informerer dagen(e) før.

Lenke til kommentar

 

 

 

I følge Gamestop så gjelder 50% ekstra innbytte mot Xbox one x både spill og konsoll.

 

Det gjelder bare spill.

 

var innom i dag og leverte inn noen spill

 

Akkurat nå får du ca 2000 kr for en Xbox 2TB i i innbytte pris, men han i kassa mente det ville komme en bedre innbytte pris iløpet av neste uke

 

så anbefalte ikke å levere inn Xbox nå

Det gir jo ingen mening. Har de tenkt å ta nypris for de da eller? Høres jo ut som en jævlig dårlig deal for dem som butikk å betale dyre dommer for å risikere og bli sittende med en haug med gamle One S som koster mer enn en splitter ny en med 2-3 spill inkludert.

 

2000kr høres allerede ut som en mer enn fair innbytte pris i grunn. Da må de jammen tjene mye per One X skal dette regnestykket gå opp.

Enten det eller så satser de på at du kjøper de overprisa spilla deres. Brukte spill som de skal ha langt over nypris i andre butikker som Elkjøp og nettbutikker som CDON og Gamezone.

 

Jeg har ved noen anledninger kjøpt brukte spill hos GameStop, men da stort sett litt eldre titler som var dumpet til 99,- og var vel strengt talt bare fighting spill alle sammen. :p

Utover slike titler så syns jeg prisene de har er i overkant stive med tanke på at spillene faktisk er brukt.

Handler på gamestop fordi det er en kompis butikk. Kjenner alle som jobber der, får god service vær gang, rett å slett den eneste butikken du kan stå med noen og snakke om gaming generelt. Ja de er overpriset, men hender fort jeg selv ihvertfall får noen bra tilbud man ikke kan si nei til, f eks fikk nyeste mario 1 dag før alle andre, var værd 150 kr ekstra :)

 

 Mye betalte du for Super Mario Oddysey, jeg betalte i nintendo eShop 499.kr.

 
Lenke til kommentar

Nå er det på tide at Xbox one X kommer ut. Trist ytelse på standard one i Wolfenstein 2. Har spilt det et par timer, og det er ingen tvil om at det fortjener å løftes opp grafisk fra hva xbox one kan levere. Spillet går i hylla frem til 7. november, og der kan det jo vente sammen med Assassins creed origins.

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...