Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk ikke bestille xboxen jeg heller i starten til jeg heller da den var utsolgt før midnatt. Men tilslutt fikk jeg lagt den i handlekurven med å bruke privat modus på nettlesern viss det har noe å si. Assassins creed orgin ble no så klart utsolgt da. Men bedre å spare 1000 kr på xboxen en 100 kr på et spill så måtte bare sikre meg å betale.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner veldig lite av hva som nettopp skjedde. Jeg la XB1X i handlekurven for en time eller to siden. Ville bare sjekke leverings alternativer og slikt på forhånd. Så så jeg nå Tor sa han hadde trøbbel med å bestille. Så jeg sjekket hos meg, og joda, handlekurven var tom den. Så jeg prøvde å legge den oppi igjen, men fikk beskjed om at det var utsolgt.. Flere ganger.. Så la jeg noe annet i handlekurven for å sjekke lagerstatus (Vurdere en 1950X :p). Og plutselig var XB1X'en i handlekurven igjen, uten at jeg hadde lagt den i.. Så jeg fjernet 1950X'en.. XB1X var fremdeles i kurven, men en timer informerte meg om at varen i kurven kun var reservert i 12 minutter til.. Så, da var det vel bare å betale da? Sjekker leverings alternativ (fra Kr 61 stod det), og finner ut at det er PostNord.. Føkk det, jeg får heller hente i butikken. Velger "Hent i butikk". Nå skal plutselig Power ha 61 Kr i "levering" selv om jeg henter selv. Måtte ut av handlekurven, legge til en vare og fjerne den igjen for å "nullstille". Endelig fikk jeg lov til å hente i butikk uten å måtte betale for "levering".. :p

 

Ja ja, slik kan det gikk noen ganger.. :)

 

Edit: Forøvrig ikke noe problem å få både en og to stykk i handlevognen nu. Men det er altså maks 2 per kunde..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om man kan bytte inn sin Xbox one, +mellomlegg og få kjøpt/forhåndsbestilt Xbox one x noe plass? Og hva man evt kan forvente? Har tom original embalasje :p

Gamestop er vel eneste vil jeg tro. Iallefall av butikker. Ellers er bruktsalg et alternativ, men der er det inflasjon av Xbox one og samtidig går Xbox one s billig ny så ikke forvent så mye ved bruktsalg.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet om man kan bytte inn sin Xbox one, +mellomlegg og få kjøpt/forhåndsbestilt Xbox one x noe plass? Og hva man evt kan forvente? Har tom original embalasje :p

Gamestop er vel eneste vil jeg tro. Iallefall av butikker. Ellers er bruktsalg et alternativ, men der er det inflasjon av Xbox one og samtidig går Xbox one s billig ny så ikke forvent så mye ved bruktsalg.

Vet du omtrentlig hva man kan forvente å få for en konsoll og et spill da?

Lenke til kommentar

La inn X hos Power i natt jeg også. Har bestilt hos MS, men nesten litt for ille å betale nesten 1000 kr mer for å få Scorpio Ed og evnt litt raskere på døra. Så mye spillrelatert å kjøpe i denne perioden at de pengene kommer godt med til det.

 

Sikker på at ikke X er utsolgt? bare at folk har reservert den i handlekurven og deretter gir slipp på den feks?. Jeg får ikke lagt inn X igjen, selv om jeg legger andre ting vedsiden av. På en annen side sa en POWER kundebehandler at de fikk mye av X..

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Flere som har problemer med Xbox appen på W10? Åpne videoklipp fra feeden eller åpne meldinger tar sånn 30 sec til 1 minutt og videoene spiller bare av i ett par sekunder før det er sånn nye 30+ sekunder å vente på buffring. Er ikke problem noen andre steder og har aldri hatt det problemet før med appen.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte halv ett i natt. Har fått bestillings bekreftelse. Men ikke ordrebekreftelse enda..

Ikke jeg heller. Sist gang jeg bestilte hos dem fikk jeg Ordrebekreftelse 2 min etter Bestillingsbekreftelse.

Står at ordre er overført til ekspedering hos meg. Kundebehandler regna med at den ble sendt rundt 4 Nov om leveransen gikk som den skulle, vi får se. Det er jo en Lørdag, satse på litt tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...