Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge reddit ble Xbox One X ble utsolgt i Sør Korea på under 1 minutt etter at den ble lagt ut for pre-order. Når det er sagt så fikk de visstnok bare 1000 units totalt som Microsoft ikke hadde forventet skulle forsvinne med en gang i det hele tatt, så vet ikke helt hvordan det skal tolkes :p Joda, positivt at de solgte mer enn forventet men Xbox markedet i Asia er nesten dødt og 1k units er ikke akkurat mye så kan jo lure på hvorfor de gidder. Kanskje MS burde få med seg Blizzard på laget å bundle Starcraft med konsollen som en siste dødskrampe for å se om interessen vil øke da? :p

Lenke til kommentar

 

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet

 

 

Det skal funke med forhåndsbestilling av X om du bestiller mellom torsdag og lørdag, men det gjelder ikke for varer du allerede har forhåndsbestilt (slik jeg forstår det). Benyttet meg av samme tilbudet før lanseringen av PS4 Pro - funket fint. 

Lenke til kommentar

 

 

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet

 

 

Det skal funke med forhåndsbestilling av X om du bestiller mellom torsdag og lørdag, men det gjelder ikke for varer du allerede har forhåndsbestilt (slik jeg forstår det). Benyttet meg av samme tilbudet før lanseringen av PS4 Pro - funket fint. 

 

 

 

ja 

 

unntak / Begrensninger til tilbudet:

- Gjelder ikke forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling).

Lenke til kommentar

 

Heftig tilbud på Xbox One S + Shadow of War og Call of Duty: WW2 til 1990kr på CDON

 

EDIT: Nesten så en skulle slå til om en skal uansett ha spillene. Så får du en Xbox One S til under 1000kr...fin julegave da..

 

Den dealen der er jo faktisk bare helt drøy  :huh:

 

 

Ja det var heftig...du får jo Xbox One S til 865kr....  :eek: Vel å merke om du uansett hadde tenkt å kjøpe disse 2 spillene.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard.

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet

Seriøst? Skaffa meg MasterCard fra DNB bare for å forhåndsbestille Xbox one -_-

 

 

Du må lese vilkårene vet du. Som en over linket, det som tilbudet ikke gjelder er om du allerede har bestilt noe. Men du kan fint kjøpe varer som ikke er inne på lager i kampanje perioden og få rabatten, selv om varen ikke kommer før dager, uker eller måneder senere.

 

Jeg har gjort det selv, så jeg vet det fungerer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard.

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet
Seriøst? Skaffa meg MasterCard fra DNB bare for å forhåndsbestille Xbox one -_-

Du må lese vilkårene vet du. Som en over linket, det som tilbudet ikke gjelder er om du allerede har bestilt noe. Men du kan fint kjøpe varer som ikke er inne på lager i kampanje perioden og få rabatten, selv om varen ikke kommer før dager, uker eller måneder senere.

 

Jeg har gjort det selv, så jeg vet det fungerer.

Puh..

Og da er det så enkel som å bestille med DNB MasterCard til fullpris, og vente til man får faktura i posten hvorpå det skal være trukket 20% av beløpet?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard.

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet
Seriøst? Skaffa meg MasterCard fra DNB bare for å forhåndsbestille Xbox one -_-

Du må lese vilkårene vet du. Som en over linket, det som tilbudet ikke gjelder er om du allerede har bestilt noe. Men du kan fint kjøpe varer som ikke er inne på lager i kampanje perioden og få rabatten, selv om varen ikke kommer før dager, uker eller måneder senere.

 

Jeg har gjort det selv, så jeg vet det fungerer.

Puh..

Og da er det så enkel som å bestille med DNB MasterCard til fullpris, og vente til man får faktura i posten hvorpå det skal være trukket 20% av beløpet?

 

 

Helt riktig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan spill som f.eks har en avtale med Sony, som Destiny 2, Call of Duty osv, spilles bedre på en xbox one x enn ps4 pro?

Spill som har hatt en avtale med Microsoft kjørte da bedre på PS4, så noe annet hadde vært dumt. Men som da blir det nok unntak, som f.eks Destiny 2 (som kjørte likt på Xbox One og PS4 til til tross for dealen med Sony.

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Dnb kampanje på power nå på torsdag :)

 

Vet du når Xbox one X kommer på hovedlageret til Power? Du mener det er bedre å bestille med postNord (mypack) enn å hente i butikk på release, mtp om den kommer raskere med PostNord?

 

NG Black og evnt andre kan nå installeres. 

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

 

Dnb kampanje på power nå på torsdag :)

Vet du når Xbox one X kommer på hovedlageret til Power? Du mener det er bedre å bestille med postNord (mypack) enn å hente i butikk på release, mtp om den kommer raskere med PostNord?

 

NG Black og evnt andre kan nå installeres.

Butikken er likeste, får den som oftest noen dager før ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...