Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jeg har sagt det før ett par ganger men seriøst, prøv å skift ut originalstikkene på One kontrolleren med aliminiumstikker. Det er natt og dag altså :D Har brukt kontrollerne rimelig heftig siden jeg gjorde det selv og det er null slitasje og stikkene sklir rundt i stikkekammeret uten noen form for friksjon/grinding, nesten som om det skulle vært lube i de. Grinding var iallefall ett stort problem på release kontrollerne mine så vet ikke om de nyere versjonen har bedre plastkvalitet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard.

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet
Seriøst? Skaffa meg MasterCard fra DNB bare for å forhåndsbestille Xbox one -_-
Du må lese vilkårene vet du. Som en over linket, det som tilbudet ikke gjelder er om du allerede har bestilt noe. Men du kan fint kjøpe varer som ikke er inne på lager i kampanje perioden og få rabatten, selv om varen ikke kommer før dager, uker eller måneder senere.

 

Jeg har gjort det selv, så jeg vet det fungerer.

Puh..

Og da er det så enkel som å bestille med DNB MasterCard til fullpris, og vente til man får faktura i posten hvorpå det skal være trukket 20% av beløpet?

Helt riktig. :)

Blir litt off topic dette kansje, og beklager mas.

Men vet du nårtid klokken dem starter med kampanjen? Kan jeg stå opp ekstra tidlig og få handlet før jobb? Eller er det noe gitt klokkeslett?

 

Må planlegge pausene mine på jobb i såfall så jeg får handlet :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard.

Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet
Seriøst? Skaffa meg MasterCard fra DNB bare for å forhåndsbestille Xbox one -_-
Du må lese vilkårene vet du. Som en over linket, det som tilbudet ikke gjelder er om du allerede har bestilt noe. Men du kan fint kjøpe varer som ikke er inne på lager i kampanje perioden og få rabatten, selv om varen ikke kommer før dager, uker eller måneder senere.

 

Jeg har gjort det selv, så jeg vet det fungerer.

Puh..

Og da er det så enkel som å bestille med DNB MasterCard til fullpris, og vente til man får faktura i posten hvorpå det skal være trukket 20% av beløpet?

Helt riktig. :)

Blir litt off topic dette kansje, og beklager mas.

Men vet du nårtid klokken dem starter med kampanjen? Kan jeg stå opp ekstra tidlig og få handlet før jobb? Eller er det noe gitt klokkeslett?

 

Må planlegge pausene mine på jobb i såfall så jeg får handlet :p

 

 

Fra butikken som tilbudet er i åpner i hvert fall, så siden det er Power denne gangen, vil det si fra 9 eller 10, avhengig av når din nærmeste åpner.

Usikker på om det fungerer fra 00:01 på nettet. Men tilbudet gjelder i hele butikkens åpningstid. Det vil si frem til 18:00 på lørdag.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...