Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (5 timer siden):

Skam for gutter.

Hvordan bli homo på kortest mulig tid?

Hvorfor er det forventet at etter å ha stilt et spørsmål f.eks. om telefon eller strøm, skal en måtte rate hvor god hjelpen var?

Trodde tips var forventet i restaurantbransjen, mens her er det telefonarbeiderne eller e-post-arbeiderne som forventer en ekstra liten oppmerksomhet der jeg skal stemme dem til topps. 

Trykke "Bra" eller "Ikke Bra" er såvidt innenfor, men ikke flere spørsmål enn det takk. Jeg tror ikke at disse folkene kommer til å bli oppsagt om jeg ikke stemmer dem opp. 

Lenke til kommentar

Tonekontroller på lydustyr. Naboen skjønner ikke at mengden bass er mikset  i studio og tror at han må skru på det hjulet det står bass på til det kommer til max. Hvis jeg ønsket stol med innebygd vibrering, hadde jeg kjøpt det. :realmad:

Når man har hjemmekontor og sitter og jobber med komplekse sekvenser av tall og koder, ønsker man ikke at det skal føles som om man har flyttet inn på en nattklubb.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Kaffe lukt fra tom kopp etter en liten stund, lukter forferdelig.

Koppene kommer ihvertfall fort i oppvaskmaskinen

Uenig her, synes det lukter godt. Iallefall med vanlig trakterkaffe. Må jo ligge igjen litt til neste dag, slik at smaken kan utvikle seg over flere dager. Flott er det når man ikke ser bunn lengre.

For å slenge med på Exit-praten over her, jeg har bare tittet litt på det i øyekroken mens det har stått på TVen her, og synes det er litt vel mye homsegreier for min smak. Litt av konseptet er ok, men det dreier seg bare i gunn og grunn om økonominerder som har for mye penger og tror det er kult å "leve livet" med piker vin og sang, eller rettere sagt horer kokain og alt for dyre båter. Kvalmt med selvgode folk som strør rundt seg med penger og pappagutter, så ikke noe for meg slik sett.

Lenke til kommentar

Jeg ser på bilannonser på Finn. Seriøst, bilforhandlere som tar femten like bilder av bilen utvendig, to bilder av forsetet og ingen bilder av hverken baksete eller bagasjerom? Jeg prøver å danne meg et inntrykk av bilen ffs. At privatpersoner er dårlige med bilder kunne jeg forstått, men dette er folk som lever av å selge bil. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 timer siden):

Jeg ser på bilannonser på Finn. Seriøst, bilforhandlere som tar femten like bilder av bilen utvendig, to bilder av forsetet og ingen bilder av hverken baksete eller bagasjerom? Jeg prøver å danne meg et inntrykk av bilen ffs. At privatpersoner er dårlige med bilder kunne jeg forstått, men dette er folk som lever av å selge bil. 

Hvis du ser på F150, så vil du finne annonser med 50+ bilder, hvorav 45 er av utsiden. Alle annonsene kommer fra en selger med filialer øst og vest av Oslo.

Et annet problem er at disse personene får akutt Parkinson's når de skal ta bilder av interiøret. Ultrafokus av utsiden, full bevegelse under lang lukkertid på innsiden.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (22 minutter siden):

Kvinner som ikke vil betale for bind og tamponger. Rart at de har råd til tusenvis av kroner hos frisør hver måned men ikke noen tiere til "mens-produkter". Hva med barberingsprodukter for menn? Nei, menn er det ikke så farlig med.

Det går greit for meg å betale for bind. Men jeg går veldig sjeldent til frisør, det går som regel 1-2 år mellom hver gang for min del, og betaler kun 900 kr da jeg kun klipper håret og ikke gjør noe ekstra. Da blir det naturligvis dyrere totalt sett årlig med bind. Har ikke regnet på hvor mye det blir totalt sett, men jeg har mensen hver 3.uke,  bruker 3 pakker bind per gang (ca) som koster 30 kr per pakke. I tillegg bruker jeg våtservietter (som kan koste alt ifra 10 - 30 kr). 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Kvinner som ikke vil betale for bind og tamponger. Rart at de har råd til tusenvis av kroner hos frisør hver måned men ikke noen tiere til "mens-produkter". Hva med barberingsprodukter for menn? Nei, menn er det ikke så farlig med.

Har du lest saken om militæret hvor damene krevde gratis bind?

Regner med at mennene får gratis barberingsutstyr...

Lenke til kommentar

At gamle frisøren min har flyttet avgårde og måtte finne ny. Av alle frisører i byen klarer jeg alltid å velge en som gjør ting annerledes. Denne damen brukte også nesten 1 time på et klipp som normalt sett går unna på 20-25 min.

Og på vei hjem gjorde storhandel men likevel klarte å glemme par viktige ting, og nå må ut igjen for å kjøpe dem. Verste er at jeg tenkte burde lage liste, men nei da..

Og bilen slutter ikke å lage problemer siste tiden.. Forrige uke var det katalysatoren, denne gangen har sidespeilene falt av merkelig grunn. Sukk..

Lenke til kommentar
47 minutes ago, Tåkefyrste said:

At folk ikke kan å kjøre bil med en gang det kommer litt snø. Trodde førerkort skulle være en form for bevis for at du er kompetent til å kjøre bil jeg?

Jeg skulle gjerne ha likt å se alle de som "virkelig kan kjøre bil på ekte, uten elektroniske duppeditter og salting" være med på en race mot hverandre i gamle biler med kun ABS. Nivået må vel være sånn ca. der WRC-ligger, tatt i betraktning alle nettkommentarene som legges igjen hver gang det snør og noen kjører ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, E.C. said:

Jeg skulle gjerne ha likt å se alle de som "virkelig kan kjøre bil på ekte, uten elektroniske duppeditter og salting" være med på en race mot hverandre i gamle biler med kun ABS. Nivået må vel være sånn ca. der WRC-ligger, tatt i betraktning alle nettkommentarene som legges igjen hver gang det snør og noen kjører ut.

Da har du misforstått. Jeg påstår ikke at jeg er på noe WRC nivå, men jeg ligger heller ikke i 40 i 90 sonen fordi det snør litt. Det er jævlig irriterende med slike folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...