Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg på DHL som tilbyr levering i postkasse, noe jeg valgte -   for så å melde at de ikke kunne levere fordi ingen var hjemme ? Er ikke det poenget med å få det levert i postkasse så en slipper å være hjemme hele dagen for å ta i mot ?  Nå er alternativet et pick up point langt utenfor min allfarvei. Hvorfor klarer ikke DHL å levere i en postkasse midt i en by  når posten klarer det land og strand rundt stort sett hver dag ? Irriterer meg mer enn det egentlig burde kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (5 timer siden):

Straffer seg å ha dårlig isolert leilighet ... kanskje styret i borettslaget får ut fingern til å skifte de tretti år gamle vinduene snart? Aldri så galt at det ikke er godt for noe, si!

Har isolert vinduet på soverommet med tetningslist nylig, det hjalp mye

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Når jeg pusset opp leiligheten for mange år siden så fant jeg ut at det ikke var noe isolasjon rundt vinduene, så alt som stoppet kulden var listen rundt vinduet.

Ikke rart forrige leier klagde på at leiligheten var kald og brukte mye strøm for oppvarming

Virker som om dette er overraskende vanlig. Har opplevd det samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (2 timer siden):

Windows kjørte oppdatering i natt og resatte ALT

Var som å komme til en helt ny Windows, dritt system.

Man får det hvertfall gratis. Ikke sånn som før, da du måtte kjøpe nye versjoner støtt.
Man kan innstille til andre tidspunkt eller utsette, men kan være enig i at det hadde vært greit å fått bestemt mer selv.

Lenke til kommentar
5 hours ago, Delvis said:

  

6 hours ago, Dubious said:

Telefon nummer som skrives på denne måten: 000 00 000

Lettere med 00 00 00 00

Uenig. Lettest med førstnevnte. På mobil vel å merke, på fast-tlf kan det andre passe bedre.

At folk krangler om ingenting - eller masse nuller slik som her. Man kan legge til så mange man vil, og det blir likevel null :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...