Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

geir__hk skrev (6 minutter siden):

Folk som later som pandemien ikke over oss, og som derfor bidrar til mer smitte og elendighet :sick:

Ordfører som vil stenge hele landet fordi de har så mange smittede i Oslo..

Finnes ikke smittede der jeg bor
Munnbind er anbefalt, men ikke påbudt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at Osloidiotene drar ut fra Oslo i ferier og tror at viruset også tar ferie.

Hver gang Oslo har fri i mer en to dager, så ser resten av landet en økning i smitte.

Oslo skulle fått en kuppel over seg, a la The Simpsons Movie. Bare uten luftehullet i toppen.

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Dubious said:

Dro på butikken for å handle en vare, som jeg ikke fant
Siden sist jeg var der, i forrige uke, så har de flyttet på varene

Var bare rot, tomme hyller og feilmerking 

Det er viktig å flytte varene kontinuerlig for å få opp salget. Folk kjøper mer av andre varer når de må lete etter det de skal ha fremfor å finne det med en gang og gå rett til kassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 14.3.2021 den 16.35):

Jeg kjøpte en bok til 112 kroner for å slippe å betale 49 kroner i frakt..
(Platekompaniet)

Nå har jeg ihvertfall noe å lese i påsken.

Boken ble kansellert, utsolgt..

Da sparte jeg 112 kroner, og fikk gratis frakt, men har ikke noe å lese i påsken.

Lenke til kommentar
Dragen skrev (16 timer siden):

Problemet er at Osloidiotene drar ut fra Oslo i ferier og tror at viruset også tar ferie.

Hver gang Oslo har fri i mer en to dager, så ser resten av landet en økning i smitte.

Oslo skulle fått en kuppel over seg, a la The Simpsons Movie. Bare uten luftehullet i toppen.

- Folk fra hele landet reiser inn og ut av Oslo, selv når det er strenge tiltak i byen

- Det er mange flere hytteeiere i gamle Akershus fylke enn det er i Oslo

Eller er du en av de som tenker at halve Østlandet er "Oslo"?

Lenke til kommentar

Nei, jeg snakker om Oslofolk fra kommunen Oslo som drar ut fra smitteområder og tror at de ikke tar med seg smitte fordi de skal på hytta.

Senest i for to uker siden, i vinterferien til Oslo, så var det en fra Oslo som skulle tilbringe karantetiden på hytta etter å ha testet positivt og som dro inn både kjøpesenter i Lillehammer og matbutikk i Gausdal fordi han "skulle jo bare handle". Dette er mentaliteten til Oslofolk.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (45 minutter siden):

Gjelder vel folk generelt. Har jo hørt om eksempler fra andre steder i landet som ikke er Oslo der man får kjeft for å ha på seg munnbind. For ordens skyld er jeg ikke fra Oslo selv.

Hahaha tror du sikter til Evil-Duck, han fikk vel kjeft fra gamle bygdekjerringer fordi de mener at han ser kriminell ut  😂 Var vel noen som også mente at risikerte å dø slik han holdt på å gå med munnbind. Bygdefjols, l0l

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (44 minutter siden):

Hahaha tror du sikter til Evil-Duck, han fikk vel kjeft fra gamle bygdekjerringer fordi de mener at han ser kriminell ut  😂 Var vel noen som også mente at risikerte å dø slik han holdt på å gå med munnbind. Bygdefjols, l0l

Ikke snilt å kalle meg et bygdefjols 😢

Lenke til kommentar

Har en treningsapp på telefonen min som jeg bruker når jeg går turer. Men jeg glemmer nesten alltid å skru den av når jeg kommer hjem. Legger mobilen på bordet, og ser ikke på den før jeg skal sove flere timer senere.

Hvorfor kan ikke appen skjønne at turen er over, når jeg har sittet stille i 8 timer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...