Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som går manngard på turstier - og som nekter å flytte på seg når en person går i mot. Av og til bare stanser jeg demonstrativt når de kommer i mot - fordi jeg nekter å vike for noen som er idiot nok til å plassere seg midt i turstien, med akkurat nok avstand mellom seg at det er ugunstig å bryte gjennom manngarden. 

Joggere som legger seg helt på vannkantsiden er verst. De kræsjer gjerne rett på deg om du ikke flytter på deg. For nåde deg om de får 2 sekunder ekstra på rundetiden sin. Jævla idioter. Jeg savner Japan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (5 timer siden):

Folk som går manngard på turstier - og som nekter å flytte på seg når en person går i mot. Av og til bare stanser jeg demonstrativt når de kommer i mot - fordi jeg nekter å vike for noen som er idiot nok til å plassere seg midt i turstien, med akkurat nok avstand mellom seg at det er ugunstig å bryte gjennom manngarden. 

Joggere som legger seg helt på vannkantsiden er verst. De kræsjer gjerne rett på deg om du ikke flytter på deg. For nåde deg om de får 2 sekunder ekstra på rundetiden sin. Jævla idioter. Jeg savner Japan.

Haha, jeg sier: "okey, nå må du flytte på deg/flytt deg" og/eller gjør tegn med hånden mot slike som tar mye plass i sti eller andre steder 🙈 Noen ganger kræsjer jeg i folk med vilje om de breier seg ut for mye, snur meg etter vi har passert, og blikker de etter at jeg har kræsjet dem. 

De menneskene jeg derimot møter på min vei flytter seg, ikke breier seg unødvendig ut og tar hensyn, de gjør det samme med (og selvsagt som dårlige til beins osv). 

Lenke til kommentar

Ser ut til at det var snakk om 20 cm, faktisk opp mot 50 cm. Hva det faktisk ble er jeg usikker på.  

Men begynte å regne utover dagen og ble skikkelig sorpe-føre, og det er ganske det verste med snø - når det går over til sørpe og klonkis. For man blir våt eller skadet 

Da jeg tok celleprøven i februar hadde jeg klart å tryne noen voldsomt på klonkisen og skadet venstre bein et par dager før, så da ligger jeg jo der da, med beina i benstøttene og fastlegen bare: oi, hvordan har du fått til dette? Da hadde hematomet på beina blitt gule, men jeg hadde fortsatt en svær Donald kul under kneet slik at det så ut som at jeg hadde et ekstra kne 🙈 

Screenshot_20210312-002104.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...