Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-68389

 Folk som bruker mellomrom på begge sider av komma og punktum.

 

 Slik at det , blir seende , ut som dette!

Jeg har aldri sett før komma og punktum, men jeg pleier å ha mellomrom etter komma og punktum.

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

At man må visst være 2 personer for å utføre enkle mekkejobber på enkelte mopeder.. :hrm: (Tenkte jeg skulle stramme kjeden litt på min TZR 50)

Ehem, du trenger kun å være én person til den jobben :)

Lenke til kommentar

Når bussjåføren bare åpner dørene på gløtt, slik at folk med bagasje må presse seg inn sidelengs.

Kjempegøy når man har vinterjakke, ryggsekk, bag og kattebur, og døra bare er åpnet nok for en anorektiker i T-skjorte.

 

Det er doble dører, men de åpner bare den ene siden.

De vil heller ikke åpne bakdøra, så jeg kan gå rett inn til bagasjehylla. Må gå inn framme der det er trangt, og fiske frem busskortet mens jeg holder baggen og katteburet.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med selvkjørende biler er at det er en enveiskjørt gate mot en dystopisk fremtid.

 

Lyst til å stoppe å ta en kopp kaffe? Beklager dette går nok desverre ikke. Du skal til og fra jobb.

"Du er dessverre ikke autorisert til å drive med unødvendig kjøring."

 

Uten free roaming så tar jeg like gjerne livet mitt! Nei til selvkjørende biler.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Det går så fort og er så mye å gjøre, at jeg får ikke tenke.

 

Tror jeg må søke staten om brudd på menneskerettigheten min.

Alle har det slik til tider. Dette er ikke vanskelig. Om noen andre lurer så er det bare å fortelle at du kun er én person og du gjør så godt som du kan. For ditt eget sinn, må du først forstå og innse at du faktisk kun ER ett menneske med dets begrensninger. Har du "tusen" oppgaver så skriv opp alle på en liste med rangering fra viktigst til minst viktig, og start på topp. Kun fokuser på ett punkt om gangen, og igjen minn deg på at du kun er én person. Ettersom du knocker den ene ned etter den andre, så får du mestringsfølelse og naturlig nok lyst til å fortsette. Når du er ferdig med alt, så har du opplevd at denne metoden er effektiv og faktisk funker, og derfor bruk den videre for alt hva den er verdt ;)

Lenke til kommentar

 

 

Fotball i det hele tatt :)

 

Sport

 

Neida, motorsport er tingen vettu :p

 

motor og sport passer ikke sammen

Er det noe som bør avgiftsbelegges så er det unødvendig forurensning, som såkalt motorsport..

 

Det som irriterer meg akkurat nå er en hodepine som kommer og går og som jeg ikke vet årsaken til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

 

 

 

Fotball i det hele tatt :)

 

Sport

 

Neida, motorsport er tingen vettu :p

 

motor og sport passer ikke sammen

Er det noe som bør avgiftsbelegges så er det unødvendig forurensning, som såkalt motorsport..

 

Det som irriterer meg akkurat nå er en hodepine som kommer og går og som jeg ikke vet årsaken til

 

Yeye, folk er forskjellig. Motor er livet mitt enkelt og greit :)

 

Fra spøk til revolver, så døde en bekjent av meg idag faktisk av hjerneblødning. Det som er creepy er at jeg pratet med henne rett før helgen og hun klaget over hodepine som hun antok var migrene. Hodepine er ett av symptomene for hjerneblødning, hvilket jeg har sjekket ut. 

Jeg sier ikke at det ER hjerneblødning du har, men better safe than sorry sier jeg. Kontakt en lege og forklar din situasjon.

 

Grunnen til at det trigget meg er at du sier det kommer og går. Hun jeg kjente var kun 25 år.

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...