Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Av alle tusenvis av brukere på Skype, må trollene absolutt finne meg.. :wallbash: Får dere forespørsel fra en som heter April Mayo, er det bare å blokkere og rapportere. Eller dere kan trolle tilbake. Vurderte det selv, men suger på sånt og gidder ikke kaste bort tida heller.

Så vidt jeg vet så skal det være en innstilling hvor en kun tillater venner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At kassen i en butikk er helt tom når du kommer inn(byggern). Tomt og ledig. Jeg skal ha en enkel liten sak. Akkurat når jeg skal bort til kassa dukker det opp noen ingensteds fra, smetter foran, og blir stående å plyndre i evighet med spørsmål og ditt datt.  :realmad: 
 

Det der skjer meg støtt, begynner nesten å lure.

Lenke til kommentar

Det er 2016. Ingen ser på TV lenger.

 

"Jeg hørte faktisk om en som hadde sett et program på TV. Han hadde mistet Internett-tilgangen sin midlertidig for vedlikehold eller noe, så han kjedet seg og lurte på hva denne gamle og støvete svarte boksen i hjørnet av stua var. Han fant enkelte knapper på den og trykket på dem. Plutselig ble det både lyd og bilde på denne boksen.

 

Han fant fort ut at det var ingen mulighet for å kontrollere hva som ble vist på boksen, så han slo den i stykker ganske kjapt.

 

Senere kom han over en nettside som beskrev hva en TV var. Han lurte på hvor lenge denne boksen (TVen) hadde samlet støv i huset sitt."   :rofl:

 

Vi er vel ikke helt der enda? :)

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...