Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle disse passordene som kreves for absolutt alt. Yes takk veldig mye, nå får jeg ikke lastet ned apper til nettbrettet mitt fordi det har gått i glemmeboka.

Den store, stygge løsningen på det problemet er å lage seg et system som man bruker på alle sider, slik at man kan tenke seg frem til passordet basert på navnet på sida. Da trenger man bare å huske passordene til sider der man har lagt inn kredittkortinfo e.l. (for der bør man ikke bruke systemet).

 

Dernest et passord-lagre-program.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Nettavisene har ikke tenkt gjennom at man leser gjerne flere forskjellige nettaviser og da når alle krever abonnement snart så hadde jeg bare ønsket å betale ytterst maksimalt 100-200 kr i måneden. Det vil si jeg blir tvunget til å velge mellom ett av de utallige tjenestene. Da må jeg velge mellom de jeg mener tilbyr mest akkurat nå og det er de som ikke krever noe som helst abonnement for å lese en sak. Når de kjører veldig aggressivt og legger ut nesten utelukkende artiker som krever betaling så har jeg ikke noe valg, og avisene dreper seg selv.

 

Netflix behøver ikke å konkurrere med HBO når de vet at de tjener på folk som betaler for begge deler.

 

Nettavisene er altfor dyre, altså, 199kr i måneden for å lese sensasjonalistisk svada?

99 kroner for å streame ubegrenset musikk / film, hmm, hmm, hmm, hmm? Hvem tenkte seg fram til de syke prisene?!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Nettavisene har ikke tenkt gjennom at man leser gjerne flere forskjellige nettaviser og da når alle krever abonnement snart så hadde jeg bare ønsket å betale ytterst maksimalt 100-200 kr i måneden.

Det samme har jeg tenkt på. Et mye smartere opplegg hadde vært om man betalte en månedspris for tilgang til alle avisene, og så ble pengene fordelt ut i fra hvilke aviser man faktisk leser hos.

 

F.eks. 100 kroner i måneden. Man leser 9 saker hos vg og 1 hos db. Vg.no for 90 kroner og db får 10 kroner.

Lenke til kommentar

Fremmede folk som åpner kjeften til meg og tror de kan være uhøflig mot meg når det gjelder f.eks trafikkmessige forhold eller ting.

Jeg hater folk som skal rette på meg og "si fra" IRL. Tror de har fasiten i verden.

 

Er ikke noe rart jeg har blitt antisocial galing som er klar for å klikke på hvem som helst.

Er faen ikke rart jeg hater alt og alle som ikke er vennene mine når fremmede kan være så forferdelig heslige, spydige, kvalme, og jævlige. Da antar jeg at alle fremmede er slik. Nordmenn generelt suger pikk, maken til stygt og forbanna frekt jævlig elitisk dritt-folkeslag skal man lete lenger etter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Når man kjøper et nytt av det samme produktet som man har fra før, fordi man vet at det er bra, og det viser seg at det er forandret.

Hva slags produkter snakker du om ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Men ofte forbedrer de jo produktet også. Det som irriterer meg mest er jeans og trender. Når jeg har funnet meg en bukse som passer min kroppsform veldig bra, så finner jeg ikke den samme igjen når den buksa er utslitt. Aldri helt skjønt meg på herrebukser som har en passform som føles ut som man blir voldtatt av :p Får meg alltid til å tenke på den Seinfeld episoden hvor Kramer har på seg så tighte bukser at han ikke klarer å sitte  :wee:

Lenke til kommentar

Nettavisene har ikke tenkt gjennom at man leser gjerne flere forskjellige nettaviser og da når alle krever abonnement snart så hadde jeg bare ønsket å betale ytterst maksimalt 100-200 kr i måneden. Det vil si jeg blir tvunget til å velge mellom ett av de utallige tjenestene. Da må jeg velge mellom de jeg mener tilbyr mest akkurat nå og det er de som ikke krever noe som helst abonnement for å lese en sak. Når de kjører veldig aggressivt og legger ut nesten utelukkende artiker som krever betaling så har jeg ikke noe valg, og avisene dreper seg selv.

 

Netflix behøver ikke å konkurrere med HBO når de vet at de tjener på folk som betaler for begge deler.

 

Nettavisene er altfor dyre, altså, 199kr i måneden for å lese sensasjonalistisk svada?

99 kroner for å streame ubegrenset musikk / film, hmm, hmm, hmm, hmm? Hvem tenkte seg fram til de syke prisene?!

Helt enig, når halve siden er "skaff shit+" så frister det ikke mye. Jo mer reklame jeg ser for noe, jo mindre vil jeg kjøpe det produktet.

 

Fremmede folk som åpner kjeften til meg og tror de kan være uhøflig mot meg når det gjelder f.eks trafikkmessige forhold eller ting.

Jeg hater folk som skal rette på meg og "si fra" IRL. Tror de har fasiten i verden.

 

Er ikke noe rart jeg har blitt antisocial galing som er klar for å klikke på hvem som helst.

Er faen ikke rart jeg hater alt og alle som ikke er vennene mine når fremmede kan være så forferdelig heslige, spydige, kvalme, og jævlige. Da antar jeg at alle fremmede er slik. Nordmenn generelt suger pikk, maken til stygt og forbanna frekt jævlig elitisk dritt-folkeslag skal man lete lenger etter.

Vær jævlig glad at folk sier i fra til deg. Det er ikke så enkelt å forbedre seg når folk ikke tørr å si i fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Aldri helt skjønt meg på herrebukser som har en passform som føles ut som man blir voldtatt av"

 

New in Norway , the amazing jeans from Jan Thomas Collection. Now on sale for just 2000 krones !

 

"automatvåpen har ingenting å gjøre i private hender, etter min mening"

 

Elvis kjøpte vel et maskingevær i Chicago , knegg knegg :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Navlelo  :closedeyes: Hvorfor samler det seg lo i navlen, og hvorfor er det mørk farge på det når jeg går med helt hvite t-skjorter ? Jeg får jo ikke oppsamling av lo under armen, kun navlen  :hmm:

Lenke til kommentar

Det blir lo i navnlen fordi tøyfibrene frigjøres pga gnukking frem og tilbake over navlen når du beveger deg. Slik er det ikke med armhulene. Dessuten er armhulene mer som ei skje enn navlen som er mer som en kopp. Du kan prøve å frakte kaffe til bortdet ved hjelp av ei skje kontra en kopp. Det blir ikke mye kaffe/lo tilbake.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...