Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Når bussjåføren bare åpner dørene på gløtt, slik at folk med bagasje må presse seg inn sidelengs.

Kjempegøy når man har vinterjakke, ryggsekk, bag og kattebur, og døra bare er åpnet nok for en anorektiker i T-skjorte.

 

Det er doble dører, men de åpner bare den ene siden.

De vil heller ikke åpne bakdøra, så jeg kan gå rett inn til bagasjehylla. Må gå inn framme der det er trangt, og fiske frem busskortet mens jeg holder baggen og katteburet.

Staten Norge har bestemt at heretter skal alle være like slank som Prince...problem solved :p

Lenke til kommentar

At det er et hvitt teppe utenfor, noen centimeter tykt, og det blir bare tykkere med tanke på dritten som faller ned fra himmelen. Det er ikke det at det ikke smelter fort, men det er da ganske så irriterende likevel. I slutten av april. I Trøndelag (ja ja, jeg vet at ikke noe av dette er noe som tilsier at det ikke skulle komme sne). Det er fuckings vår, ikke tidlig mars, sen oktober …

Lenke til kommentar

 

Når bussjåføren bare åpner dørene på gløtt, slik at folk med bagasje må presse seg inn sidelengs.

Kjempegøy når man har vinterjakke, ryggsekk, bag og kattebur, og døra bare er åpnet nok for en anorektiker i T-skjorte.

 

Det er doble dører, men de åpner bare den ene siden.

De vil heller ikke åpne bakdøra, så jeg kan gå rett inn til bagasjehylla. Må gå inn framme der det er trangt, og fiske frem busskortet mens jeg holder baggen og katteburet.

Staten Norge har bestemt at heretter skal alle være like slank som Prince...problem solved :p

 

Jeg var med en undervektig 12åring på bussen for noen uker siden. Hun hadde ikke sjanse til å få på seg de fordømte beltene, og vi prøvde flere seter så de var ikke ødelagte.

Men det er fint at UP har gått ut og sagt at det ikke blir bot hvis beltene ikke kan brukes.

Lenke til kommentar

 

 

Når bussjåføren bare åpner dørene på gløtt, slik at folk med bagasje må presse seg inn sidelengs.

Kjempegøy når man har vinterjakke, ryggsekk, bag og kattebur, og døra bare er åpnet nok for en anorektiker i T-skjorte.

 

Det er doble dører, men de åpner bare den ene siden.

De vil heller ikke åpne bakdøra, så jeg kan gå rett inn til bagasjehylla. Må gå inn framme der det er trangt, og fiske frem busskortet mens jeg holder baggen og katteburet.

Staten Norge har bestemt at heretter skal alle være like slank som Prince...problem solved :p

 

Jeg var med en undervektig 12åring på bussen for noen uker siden. Hun hadde ikke sjanse til å få på seg de fordømte beltene, og vi prøvde flere seter så de var ikke ødelagte.

Men det er fint at UP har gått ut og sagt at det ikke blir bot hvis beltene ikke kan brukes.

 

Vil de godta at magebelter er ubrukelig?

Lenke til kommentar

 

Når du tar på deg setebeltet i bussen og folk ser på deg som om du har rømt fra et mentalsykehus.

 

Kollisjoner selv i lavere hastigheter gjør faktisk vondt om du smeller ansiktet i noe.

Du kommer til å smelle ansiktet uansett om bussen kun har magebelte (noe de fleste har)
Magebelter irriterer meg. Og det faktum at bybussene våre ikke har setebelter i det hele tatt. Og noen av intercity bussene har kun magebelter, noe som er idiotisk, da de kommer opp i over 80.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Feite mennesker som heller nedpå bøttevis med Pepsi Max, fordi det alene i deres hode vil gjøre dem tynne. Fatter ikke at det å slanke seg er så voldsomt komplisert i disse dager, og det er jo åpenbart MANGE som ikke skjønner hvordan de skal gå ned i vekt, ettersom det er så mange firmaer som tjener billioner av kroner på slankemidler.

Er du feit og vil ned i vekt, spør en slank person hva han/hun spiser og drikker til daglig og også hvor mye, og hvor mye de beveger seg. Så sammenlikner du den infoen mot deg selv. Åhh er det derfor han/hun er tynn. JA for pokker!

Lenke til kommentar

Hater folk som holder på og kjøre meg ned med bil MENS dem i ettertid bare kjører videre med telefonen klistret til øret som om ingenting har skjedd. Dæven han som gjorde fikk faen meg høre det! Hadde jeg ikke hatt en naturlig sperre for slikt så skulle jeg bretta underleppa hans over hodet og truet han til å svelge!! Faen altså!!

 

EDIT: 

Jeg kjørte MC.

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Hater folk som holder på og kjøre meg ned med bil MENS dem i ettertid bare kjører videre med telefonen klistret til øret som om ingenting har skjedd. Dæven han som gjorde fikk faen meg høre det! Hadde jeg ikke hatt en naturlig sperre for slikt så skulle jeg bretta underleppa hans over hodet og truet han til å svelge!! Faen altså!!

 

 

Huskeregler (ikke at jeg husker så mye) fra min MC-ungdom for 40 år siden:

 

1. Du krangler ikke med trikken.

2. Mercedes-eiere hater deg og vil kjøre deg av veien om de kan.

3. Uansett hvor du er på veien, så er du i dødvinkelen for de fleste bilister. Selv om du stirrer dem midt i øynene enser de deg ikke.

4. De som ser deg er for opptatt med å drømme om at rollene var byttet om til å tenke på hvordan de kjører...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Negative mennesker.

 

Jeg er så dritt lei av all negativiteten i verden. "Verden er blitt så mye verre enn den var før", "Ungdommen nå til dags er helt forferdelig", "Det er bare elendighet for tiden".

 

Ja, det er mye som er ille som skjer i verden, men det er så mye bra også! Hvorfor kan ikke folk nevne det noen gang? Og ikke bare det, men folk er generelt negative mot hverandre. Det er så lett å dømme andre og være ekkel. Hvorfor kan ikke folk være greie mot hverandre? Hvorfor må det være så mye hat mellom mennesker? Jeg vet forresten at ved å poste dette innlegget, bidrar jeg til negativitet, men her er det lov å irritere seg, så jeg er unnskyldt.

 

Jeg mener ikke at alle skal gå rundt og være glade hele tiden, eller at man aldri skal snakke om noe som er negativt. Men det skader ikke å snakke om gode ting en gang iblant, eller gjøre en god gjerning her og der. Jeg har møtt totalt fremmede mennesker som har hjulpet meg, uten å be om noe i retur. Og har selv gjort det samme mot andre igjen når muligheten har presentert seg. Flere mennesker burde være uselviske innimellom. Hjelpsomme. Positive. Verden har bare godt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det uten videre er positivt, når fremmede mennesker hjelper meg - uten å ville ha noe i retur. Bare det å oppleve at man blir satt i gjeldt til andre, syns jeg gir noe negativt. Så det er ikke så lett.
Lett for de som gjør det, men ikke nøvendigvis den hjulpne som sitter igjen. Jeg syns det er viktig å gjøre opp for seg.gi noe tilbake for at det skal være positivt.

 

Men bedømmelse er ofte negativt. Alt for enkelt å bedømme andre uten å ha innsikt i hva man bedømmer.


 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...