Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Open Carry er rett og slett provoserende og grunn nok til å gjøre om lovene i USA

CC for pistol ser jeg ikke noe galt med så lenge våpenet blir skjult

 

Norge har alt for strenge pistol lover, mens USA er alt for snille på det meste av våpen

Er vel en grunn til uttrykket "helt Texas"

 

I utgangspunktet er jeg mot våpen, men på en annen side så støtter jeg amerikanere som vil holde på prinsipper. Norge har faktisk relativt liberale lover rundt våpen.

 

Concealed carry er tvilsomt fordi du aldri bør ha en grunn til å skjule våpenet ditt, og politibetjente må vite om du er en trussel hvis noe skulle skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Open Carry er rett og slett provoserende og grunn nok til å gjøre om lovene i USA

CC for pistol ser jeg ikke noe galt med så lenge våpenet blir skjult

 

Norge har alt for strenge pistol lover, mens USA er alt for snille på det meste av våpen

Er vel en grunn til uttrykket "helt Texas"

 

I utgangspunktet er jeg mot våpen, men på en annen side så støtter jeg amerikanere som vil holde på prinsipper. Norge har faktisk relativt liberale lover rundt våpen.

 

Concealed carry er tvilsomt fordi du aldri bør ha en grunn til å skjule våpenet ditt, og politibetjente må vite om du er en trussel hvis noe skulle skje.

 

Prinsipper som er hundre år gamle..

Sku ha vært oppdatert for lenge siden, men ingen tørs

Lenke til kommentar

Prinsipper som er hundre år gamle..

Sku ha vært oppdatert for lenge siden, men ingen tørs

 

... Men fortsatt prinsipper. Ytringsfriheten din er også hundrevis av år gammelt. Selv om jeg forstår at "Right to keep and bear arms" er et prinsipp fra en annen tid, så forstår jeg også at våpen er viktig for mange amerikanere, og at de føler seg krenket når grunnloven blir endret og de blir fratatt noe de ser på som essensielle rettigheter.

 

 

Windows 10. Faen for noe dritt. Suger som faen. Nå holder dritt OSet på å oppdaterer seg også, vist faen tar dette all evigheter også. Har holdt på å oppdatert seg i 30 min nå og det står fortsatt på 14%. Går berserk snart.

 
Come to the dark side. We got choices.
 
Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Dragen, den 13 Apr 2016 - 18:02, sa:

 

Emancipate, den 13 Apr 2016 - 17:30, sa:

 

Dragen, den 13 Apr 2016 - 17:20, sa:

Folk som får penger slengt etter seg hele tiden, og kan kjøpe det de vil.

Og jeg mener ikke lønn og slikt, som man må jobbe for. Jeg mener gratis penger.

Hvem tenker du på da?

 

Akkurat nå, stefaren min.

 

 

 Hvem fikk han gratis penger fra da ?  :huh:

Lenke til kommentar

WIndows10 kom med noen oppdatering i går/natt og nå får jeg ikke deaktivisert touchpad og hurtigknapper funker ikke slik det skal. Jævlig dritt når det er en laptop man gjerne sitter med ekstern mus tilkoblet :nei::realmad: :realmad:

Er det ikke rart hvor gratis windows 10 er? Alle med piratkopierte versjoner kunne oppgradere til lovlig windows 10 versjon osv.

 

 

Open Carry er rett og slett provoserende og grunn nok til å gjøre om lovene i USA

CC for pistol ser jeg ikke noe galt med så lenge våpenet blir skjult

 

Norge har alt for strenge pistol lover, mens USA er alt for snille på det meste av våpen

Er vel en grunn til uttrykket "helt Texas"

 

I utgangspunktet er jeg mot våpen, men på en annen side så støtter jeg amerikanere som vil holde på prinsipper. Norge har faktisk relativt liberale lover rundt våpen.

 

Concealed carry er tvilsomt fordi du aldri bør ha en grunn til å skjule våpenet ditt, og politibetjente må vite om du er en trussel hvis noe skulle skje.

 

Når jeg bllir stoppet:

 

"SIR, I AM STICKING MY ARMS OUT OF MY WINDOW SINCE I I HAVE A LEGAL WEAPON ON MY RIGHT SIDE"

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Prøver å høre på podcast på jobb, så går det et kvarter da jeg plutselig kommer på at jeg faktisk hører på en podcast. Har selvfølgelig ikke fått med meg et eneste ord. Så spoler jeg tilbake, en time senere er podcasten ferdig og jeg har faen ikke fått med meg en dritt da heller. Med en gang jeg leser om torturmetoder på wikipedia eller faktisk jobber registreres ikke det jeg hører på ørene. Jeg tipper det er fordi jeg konstant kobler ut bakgrunnstøy og prating fra andre folk på kontoret når jeg leser / jobber for å holde konsentrasjonen, så podcasten blir også koblet ut og filtrert vekk da det minner om prating i bakgrunnen.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...