Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Negative mennesker.

 

Jeg er så dritt lei av all negativiteten i verden. "Verden er blitt så mye verre enn den var før", "Ungdommen nå til dags er helt forferdelig", "Det er bare elendighet for tiden".

 

Ja, det er mye som er ille som skjer i verden, men det er så mye bra også! Hvorfor kan ikke folk nevne det noen gang? Og ikke bare det, men folk er generelt negative mot hverandre. Det er så lett å dømme andre og være ekkel. Hvorfor kan ikke folk være greie mot hverandre? Hvorfor må det være så mye hat mellom mennesker? Jeg vet forresten at ved å poste dette innlegget, bidrar jeg til negativitet, men her er det lov å irritere seg, så jeg er unnskyldt.

 

Jeg mener ikke at alle skal gå rundt og være glade hele tiden, eller at man aldri skal snakke om noe som er negativt. Men det skader ikke å snakke om gode ting en gang iblant, eller gjøre en god gjerning her og der. Jeg har møtt totalt fremmede mennesker som har hjulpet meg, uten å be om noe i retur. Og har selv gjort det samme mot andre igjen når muligheten har presentert seg. Flere mennesker burde være uselviske innimellom. Hjelpsomme. Positive. Verden har bare godt av det.

Om du hadde scrollet et par klikk ned i dette underforumet så hadde du funnet denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750

 

Just sayin'  :xmas:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

At NSB gir meg 40kr i straffegebyr for at jeg ikke kjøpte billett på forhånd. Faktisk så rakk jeg det ikke. Så jeg måtte betale 255kr fra oslo s til fredrikstad. Står ikke akkurat i stil med hva man får for pengene. Uansett, de har jo konduktører som faktisk er på jobb, så det føles som at jeg måtte betale 40kr for at konduktøren skulle gidde å ta betalt. Helt latterlig. Hva hvis vi plutselig må starte å betale matvarene på nett, før man drar i butikken? Tullete maktmisbruk!

Lenke til kommentar

Folk som vrir og vender på ordene dine slik at det virker ut som om du mener noe helt annet enn hva du faktisk mener. :realmad:

 

Man må holde hodet kaldt i enkelte debatter. Et godt tips er å ikke prøve å overbevise andre om at du har rett, men heller utfordre synspunktet demmes. Velkommen til diskusjon.no. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Folk som vrir og vender på ordene dine slik at det virker ut som om du mener noe helt annet enn hva du faktisk mener. :realmad:

 

Man må holde hodet kaldt i enkelte debatter. Et godt tips er å ikke prøve å overbevise andre om at du har rett, men heller utfordre synspunktet demmes. Velkommen til diskusjon.no. :)

 

 

Takk for tips og velkomst :)

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

Hvis det er et gjengående problem så kanskje det heller er du som forklarer deg selv litt dårlig? Bare en tanke.

 

Dette er en tråd for "Ting som irriterer så grenseløst". Jeg postet enkelt og greit en ting jeg synes er irritabel. (som er poenget med tråden?) Det betyr ikke at det det skjer ofte, men det betyr at når/om det skjer, er det svært irriterende. Jeg snakket ikke om dårlige forklaringer, men om folk som "vrir" og "vender" på det man sier. Det handler ikke om misforståelse, men om å endre på det man originalt sett skrev.

 

Kan selvsagt være jeg forklarer meg selv litt dårlig av og til, men det gjør vel alle iblant, eller hva? :)

Endret av Dr. Urdahl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis det er et gjengående problem så kanskje det heller er du som forklarer deg selv litt dårlig? Bare en tanke.

 

Dette er en tråd for "Ting som irriterer så grenseløst". Jeg postet enkelt og greit en ting jeg synes er irritabel. (som er poenget med tråden?) Det betyr ikke at det det skjer ofte, men det betyr at når/om det skjer, er det svært irriterende. Jeg snakket ikke om dårlige forklaringer, men om folk som "vrir" og "vender" på det man sier. Det handler ikke om misforståelse, men om å endre på det man originalt sett skrev.

 

Kan selvsagt være jeg forklarer meg selv litt dårlig av og til, men det gjør vel alle iblant, eller hva? :)

 

 

Det der var så konsist og tydelig forklart, at jeg tviler på det pleier være problemet   :p 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk den store øyekontakten med en sminket ung dame med svarthalsbånd med smykke.

 

Siden jeg er gift og i feil aldersklasse så synes jeg sånn flørtende oppmerksomhet kan være stressende, og jeg flyttet en etasje ned og gikk ut og satt meg ved utebordene.

 

Der var det ingen snasne ungdamer, men istedenfor noen jævlig irriterende måker.

 

Det er ikke alltid så lett.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At det er et hvitt teppe utenfor, noen centimeter tykt, og det blir bare tykkere med tanke på dritten som faller ned fra himmelen. Det er ikke det at det ikke smelter fort, men det er da ganske så irriterende likevel. I slutten av april. I Trøndelag (ja ja, jeg vet at ikke noe av dette er noe som tilsier at det ikke skulle komme sne). Det er fuckings vår, ikke tidlig mars, sen oktober …

Trøndelag er jo litt mot nord da.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...