Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har sett Brockmire?

Bra?

 

Føler den er veldig i grenseland mellom å være ok og bra. Minner meg om BoJack Horseman til tider.

 

Sesong 1 var bra. Ikke fått tid til å catche opp videre. Sesong 2 var visstnok, og hører sesong 3 er litt mer i likhet i kvaliteten til sesong 1. 

Lenke til kommentar

Jeg har 3 problem med "Dark", Husker ikke så mye fra Sesong 1, det var ikke noen recap og de snakker Tysk

Har så langt sett 2 episoder av sesong 2 og kommer til å se ferdig serien, bare ikke alt på en gang

 

Hvorfor er det et problem at de snakker tysk? For min del er det en av tingene jeg liker ved serien.

 

Men jeg har også det problemet at jeg har glemt mye. Forholdsvis intrikat plott, så de burde egentlig startet sesongen med en recap. 

Lenke til kommentar

At de snakker tysk i Dark er jo fantastisk. Det er deilig å se en topp topp serie som ikke er satt i USA eller andre typiske plasser. Passer serien helt perfekt. Bestemte meg for å se sesong 1 på nytt (er på episode 7 igjen nå) før sesong to. Ikke fordi jeg hadde glemt så mye, men mest fordi sesong 1 var så bra at det er fin warm-up å se den på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har 3 problem med "Dark", Husker ikke så mye fra Sesong 1, det var ikke noen recap og de snakker Tysk

Har så langt sett 2 episoder av sesong 2 og kommer til å se ferdig serien, bare ikke alt på en gang

Går du under "Trailer and more" så finnes det recap av sesong 01 der :)
Lenke til kommentar

Så Chernobyl på HBO igår.. Elsket det strålende. :(

Kona var skeptisk etter litt langsom start, men jeg forklarte at dette var noe stort,og hun ble interessert når ting begynte å skje.

 

Har kjennskap til det, regnet den morgenen og vi gikk til skolebussen.

 

Mor lurte på om hun skulle holde oss hjemme fra barneskolen, etter å ha fulgt nyhetens værmelding med varsel, men far syntes det var tullete.

 

Vi gikk i regntøy.

 

Etter å ha sett horroren

om de skuelystne barn og voksne på broen, der hårene praktisk reiser seg,

så tror jeg vi skulle blitt hjemme den morgenen.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

*snip*

 

jeg var bare 11 år da det skjedde. Fikk det med meg men skjønte kanskje ikke så mye av hva som faktisk skjedde. Mutters er fremdeles sur på norske myndigheter da hun stod ute hele dagen og fikset blomsterbed og ikke fikk anbefaling om å holde seg innendørs slik man ble oppfordret til i andre land. 

Lenke til kommentar

Så Chernobyl på HBO igår.. Elsket det strålende. :(

Kona var skeptisk etter litt langsom start, men jeg forklarte at dette var noe stort,og hun ble interessert når ting begynte å skje.

 

Har kjennskap til det, regnet den morgenen og vi gikk til skolebussen.

 

Mor lurte på om hun skulle holde oss hjemme fra barneskolen, etter å ha fulgt nyhetens værmelding med varsel, men far syntes det var tullete.

 

Vi gikk i regntøy.

 

Etter å ha sett horroren

om de skuelystne barn og voksne på broen, der hårene praktisk reiser seg,

så tror jeg vi skulle blitt hjemme den morgenen.

Hvor oppholdt du deg?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...