Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

1 minute ago, Tussi said:

Jeg anbefaler en omplasseringskatt

Aye, tenkte akkurat det. Svarte katter har problemer med omplassering, og svarte og hvite enda mer enn dem utrolig nok. Ingen som vet hvorfor.

Selv hadde jeg to katter som het Sersjant Solan og Applejack for et tiår tilbake. Solan var hvit med svarte flekker og AJ var helt svart. Noe av det beste som noen gang har skjedd meg. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yakamaru skrev (6 minutter siden):

Aye, tenkte akkurat det. Svarte katter har problemer med omplassering, og svarte og hvite enda mer enn dem utrolig nok. Ingen som vet hvorfor.

Selv hadde jeg to katter som het Sersjant Solan og Applejack for et tiår tilbake. Solan var hvit med svarte flekker og AJ var helt svart. Noe av det beste som noen gang har skjedd meg. 

Balder og Tussi er svart og hvit,  men jeg håper de får gode hjem når de er klare. De er klar i slutten av juni, litt dumt tidspunkt men, regner med det går greit 

Artige navn du hadde på kattene dine da 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Tussi said:

Balder og Tussi er svart og hvit,  men jeg håper de får gode hjem når de er klare. De er klar i slutten av juni, litt dumt tidspunkt men, regner med det går greit 

Artige navn du hadde på kattene dine da 😆

Jupp. Håper de for gode hjem når den tiden kommer. ^^

Haha, ja. Litt artig historie, egentlig. Skulle egentlig bare ha Applejack men endte med å ta med begge. Applejack er en referanse til My Little Pony generasjon 4 som jeg så back waaay then. Hadde ikke noen navn te guttepusen så lillesøstra mi kom med forslaget Sersjant Solan. Hun hadde nettopp sett Flåklypa, så syntes det var et morsomt navn og gikk for det.

Endret av Yakamaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 timer siden):

Det er nok enten Balder eller Linus... nå har de klart så mange ganger å komme seg utifra badet at jeg har sluppet dem ut i stua, så nå ligger de stort sett under sofaen, regner med de blir tryggere etterhvert her.

Jeg tror ikke våre får lov å bli innepuser desverre.... er Tuss inne hele tiden? Da er det ikke rart han er gammel 😆 slipper å bli spist av reven

Balder eller Linus ja 😻 ja de får være i stua og kose seg sammen med deg :D de blir nok tryggere til slutt :D ikke det nei :( Ja han er inne ellers ville han blitt kjørt i hjel dessverre de fleste kattene våre har endt på veien her ute siste i 2007 :(  nei rev er ikke problem her så en skabbrev en gang det er mange år siden de blir tatt av bilene :( 😻

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Nå var Balder på do også, så da er set bare Linus igjen 😁 

Jeg har sluppet dem inn i stua, og alle ungene lå under sofaen.  Da jeg kom hjem kom alle løpende mot meg 🥰

Jeg hadde med meg karbonadedeig, koe særlig Linus og mor satte pris på, her spiser Tussi 

20240427_224527.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 minutter siden):

Og Balder har klatra opp i klorestativey og er usikker på veien ned igjen 

20240427_225231.jpg

 

Tussi skrev (4 minutter siden):

Nå var Balder på do også, så da er set bare Linus igjen 😁 

Jeg har sluppet dem inn i stua, og alle ungene lå under sofaen.  Da jeg kom hjem kom alle løpende mot meg 🥰

Jeg hadde med meg karbonadedeig, koe særlig Linus og mor satte pris på, her spiser Tussi 

20240427_224527.jpg

Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige søte små.😻😻

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk for søte kattungebilder og filmer 😻😻😻😻😻 Det er så søte, håper de får gode trygge hjem 🍀☘️😍🐶🥰

Ja ❤ vi må finne gode hjem til dem🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (9 minutter siden):

Det tok en stund før min katt lot meg røre magen. Etter som hun ble eldre elsket hun magekos. Men ikke for lenge, da ble det kloring!

Det er ikke alle som liker magekos nei 😁 jeg pleier å teste det ut før jeg omplassere katter,  hår fått meg noen kilevinker da ja 🤔😁

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (39 minutter siden):

Nå var Balder på do også, så da er set bare Linus igjen 😁 

Jeg har sluppet dem inn i stua, og alle ungene lå under sofaen.  Da jeg kom hjem kom alle løpende mot meg 🥰

Jeg hadde med meg karbonadedeig, koe særlig Linus og mor satte pris på, her spiser Tussi 

20240427_224527.jpg

Tnå så søte 😻😻😻😻mammapus også 😻😻😻❤️❤️❤️ 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...