Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som ser på lineær TV lenger?

 

Ser ofte Web tv, men visste ikke at NRK sendte noe kun der. Da er det ikke godt å vite hva som går hvor, eller fins det en egen programoversikt for nett tv ?

 

Edit: Fant ut at 1 ep går på vanlig tv i morgen. Ok skjønner.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk en del på lineær TV, ikke for å se på noe spesifikke program, men heller for å se på nyheter og zappe litt etter jobb. Ganske deilig i grunn. Ble sittende å titte i går kveld og svitsjet mellom Politiskolen 1, Armageddon og Titanic!

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar

Anbefaler serien You som ligger på netflix. Trodde det var noe standard romantisk vas. But no, dritkult. Se det.

 

Sett You litt i dag jeg og. Liker den overraskende en del selv. Ikke helt frelst, men greit tidsfordriv likevel. 

Sett ferdig sesongen nå på noen dager, så tydelig at den fenget nok til å komme seg igjennom. Har egentlig en god del punkter som jeg mislikte med serien, men klarte å se litt forbi det for å se serien ferdig. Greit underholdning, men tror ikke jeg hadde sett alt om ikke samboeren likte den så godt.

 

Spoiler for de som har sett sesongen ferdig: 

 

For min del er det totalt usannsynlig at alt som skjer i serien hadde fungert på ordentlig. At han kommer unna med alt slikt som han gjorde gjennom hele serien er for urealistisk til at det går å ta det seriøst synes jeg. 

 

Og så mislikte jeg at de helt åpenbart legger opp til en sesong 2 (og kanskje mer). Litt av grunnen til at jeg så det ferdig var for å se slutten, og ble skuffet når de ikke ga det en ordentlig slutt.

 

Dette er som om du slår sammen Gossip Girl og Dexter, på godt og vondt.

 

 

Lenke til kommentar

Mulig, men jeg vet ikke. Var det noen gang på noe legit strømmetjeneste i Norge? 

 

Netflix hadde bare rettigheter for serien i enkelte land som var så vidt jeg er kjent, og blir bare utvidet til et par land til med sesong 2 (ikke Skandinavia). Fremdeles Rai i Italia som er hovedprodusent vel.

Jeg mener å huske at jeg så den var på en av de mindre strømmetjenstene som viaplay eller no', den gangen databasen på serienytt var åpen for oss gniene. ;) Men meget mulig jeg bare husker feil.

 

Jaja, hvem vet mulig den dukker opp på Netflix Norge en vakker dag...

Lenke til kommentar

Ryktes ikke. Bekreftet, og det ble bekrefta 12. desember. 

 

Ser ut som det blir den siste og. Netflix gidder ikke engang å legge den til i "Kommer på Netflix i januar"-videoen, eller videoen til "returnerende serier i 2019".  :wee:

 

https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/519517321888549/

 

https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/379009006199941/

Joda. På den "New on Netflix - January", så har de fremhevet Punisher ekstra, fra 1:34 og ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...