Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får en tak i gamle serier, som f.eks "ALF"?

Platekompaniet har kun sesong 1 (er 4 totalt)

 

"Warner Bros. Television is in the early stages of developing a reboot of the classic sitcom “ALF,” Variety has confirmed with sources."

 

Så kanskje serien blir lettere tilgjengelig "snart"

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Angående Lovecraft.

 

Gleder meg til å se Lovecraft Country fra HBO senere i år, fra Misha Green (Underground), Jordan Peele (Get Out) og Yann Demange (71' og Top Boy). 

 

Lovecraft Country follows "Atticus Black as he joins up with his friend Letitia and his Uncle George to embark on a road trip across 1950s Jim Crow America in search of his missing father. This begins a struggle to survive and overcome both the racist terrors of white America and the terrifying monsters that could be ripped from a Lovecraft paperback."

 

 

Gleder meg til å se hva monstrene faktisk er. Forhåpentligvis noe annet enn bare Cthulhu.

Lenke til kommentar

Folk er heldigvis forskjellige. Jeg synes det er noe av det verste jeg har sett på tv på lenge. Så de to første episodene.

 

Definitivt ikke en serie for alle. Tror det var du som kom med en negativ kommentar tidligere, så jeg ble litt skremt og tenkte den ble for sær, men falt godt i smak her. :) 

 

Fikk terningkast 6 i VG og ellers gode anmeldelser andre steder.

Lenke til kommentar

Definitivt ikke en serie for alle. Tror det var du som kom med en negativ kommentar tidligere, så jeg ble litt skremt og tenkte den ble for sær, men falt godt i smak her. :)

 

Fikk terningkast 6 i VG og ellers gode anmeldelser andre steder.

Jeg har ikke helt sansen for Helt perfekt, The office, Klovn++ så det er mulig jeg rett og slett ikke tar humoren.

Lenke til kommentar

Magnus er digg, men bare sett to episoder. Ser ikke helt Helt perfekt, The Office, Klovn-sammenligninga. Men at folk liker forskjellig er jo ikke overraskende. Das Boot er også bra, gleder meg til å se de to siste episodene som ble sluppet. Jævlig spennende på sitt beste. 

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...