Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ser på You are Wanted (2017) på Amazon Prime. Tysk serie om en fyr som blir utsatt for hacking og ting går til helvete. Mye bra og en del tvilsomme greier - men klart interessant. Er i 4k HDR og ser veldig bra ut.

 

Kult å se litt av Berlin, synes det er et stort pluss i alle serier om man får se en god del fra miljøet handlingen foregår - gjerne slike drone-shots - om det nå skulle være Norrland i Sverige eller Paris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Protector: Tyrkisk serie om et emne jeg mener jeg har sett før, men da i Amerikansk stil, men kan ikke helt sette fingeren på hva

 

Virker som en grei serie, men bare kommet litt inn i episode 2, og det trekker mye opp at jeg kan se serien med Engelsk tekst

Hadde jeg vært tvunget til Norsk tekst så hadde jeg ikke giddet

 

Har sett hele sesongen nå og jeg kunne godt ha latt være å se den for det er bare tull og enormt forutsigbar

Hopper glatt over neste sesong, om det blir en neste..

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Den tyske serien "Dogs of Berlin" er i samme liga som nevnes her..

 

Minner litt om Departed, med en arabisk psycho gangster og politi med kreative kritikkverdige metoder....

 

Og nynazister, hooligans og MC gjenger, og jugo mafia.

 

Hva mer kan man ønske, no Go zones...

Det der hørtes jo helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar

 

 

Netflix has ordered 16 more episodes of Chilling Adventures of Sabrina, which will air in two parts (parts 3 & 4). That constitutes a third season forSabrina, which had an initial order for two 10-episode seasons, with a holiday special, A Midwinter’s Tale, later tacked on.

 

Fantastisk!

 

 

For en serie. Perfekt kombinasjon ac horror, camp og coming of age-dramakomedie, hvor hovedfokuset definitivt ligger på horror og camp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...