Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med HomecomingAmazon Prime og det var en veldig god serie. Litt artig format, halvtimes episoder og en del kul filming. Kanskje ikke allverdens spennende historie, men veldig gode skuespillerprestasjoner, interessante rollefigurer og en ganske tilfredsstillende slutt - gjør dette bra! Moro å se Julia Roberts i en slik rolle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når noen har sett ferdig slutten (sesong 4, episode 10) av Le Buerau, så er det noe jeg lurer på:

 

 

 

 

Døde Malotru?

Vi ser han gjenforent med datter og hun kjæresten og han har den "normale" jobben han snakket om.

Men, jeg klarer ikke å riste fra meg følelsen av at han døde i brannen, og det siste vi så var "gode minner", som var det han ukraineren snakket om.

Hva tror du/dere?

 

 

Lenke til kommentar

Skal svare deg i kveld, Bone. Siste episode igjen. Fantastisk serie. :) 

 

Har noen fått sett nye Narcos? Så ut som den fikk god kritikk ulike plasser.

 

Presterte å starte på sesong 3 for en uke tilbake i den tro at det var nyeste sesong, men så faktisk helt til slutten av første episode før jeg innså helt sikkert at dette hadde jeg sett før. :D 

Lenke til kommentar

 

 

Døde Malotru?

Vi ser han gjenforent med datter og hun kjæresten og han har den "normale" jobben han snakket om.

Men, jeg klarer ikke å riste fra meg følelsen av at han døde i brannen, og det siste vi så var "gode minner", som var det han ukraineren snakket om.

Hva tror du/dere?

 

 

 

 

 

Vet noen om det var siste sesong eller om det kommer flere? 

 

Jeg tenker serien er lagt opp slik at den nå kan slutte. Det var vel ingen åpne tråder egentlig? Hvis det var slutten og han faktisk døde, så var det som du sier 'gode minner' eller en fantasi om noe som aldri ble i sine siste minutter. 

 

Om det kommer en ny sesong, så kan den vel da komme både med og uten han. Det han så for seg der var vel uansett en rimelig fjern virkelighet per dags dato. Så da må det enten ha vært et frampek langt frem i tid eller som nevnt over uavhengig av om han døde eller ikke.

 

Med andre ord. Jeg kan ikke gi deg noe godt svar. :D

 

EDIT: Ellers gjennomskuet han at planen sannsynligvis var at han skulle bli likvidert. Så det er vel mulig at han ikke drakk den teen og faktisk ikke var forgiftet og på en eller annen måte greidde å unnslippe.

 

 

Endret av DukeRichelieu
Lenke til kommentar

[klipp]

Har noen fått sett nye Narcos? Så ut som den fikk god kritikk ulike plasser.[klipp]

Jeg synes de som står bak denne serien, skal ha skryt for å ha våget å ta tempoet ned ift de andre Narcos sesongene. Nå er det en mer skildrende stil (litt som "film fra sør" filmer for oss som har sett slike filmer). Dette skaper et noe mer realistisk tilsnitt og en kuriositet i serien. Etter endel episoder er jeg dog noe mer i tvil. Det er fortsatt en spennende serie, men kanskje litt mindre enn de tre andre sesongene i grenen fra lenger sør.
Lenke til kommentar

The Tunell er faktisk meget bra. Basert på den svenske serien Broen. Intenst spennende. 

 

Kom det ikke en serie som het The Bridge for noen år siden som faktisk var basert på Bruen? Har de laget en til, bare med en tunnell i hovedrollen? Sært

 

Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Bridge_(2013_TV_series)

 

Ser også på wikipedia at det kom en drøss med remakes. Jeez. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...