Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knightfall på Netflix var helt sykt bra...

 

Håper det kommer mer.

Det gjør det vet du:

https://www.imdb.com/title/tt4555364/episodes?season=2&ref_=tt_eps_sn_2

 

Fordel at du så det på Netflix istedet for HBO N. også (kortere å vente) :)

 

Jeg håper fortsatt på at de gjør noen justeringer. Litt mindre Musketeers-faktor, og litt mer dybde.

Med det budsjettet de ser ut til å ha etc har de alle muligheter til å lage en god serie av dette. En spennende tid med tankegods som har blitt (og blir stadig) mer fremmed for det moderne mennesket idag.

Endret av maanemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferdig med siste sesong av Ash vs Evil Dead. Latterlig bra, og det er en direkte skam at serien ble kansellert. Horror-komedie perfeksjon fra A til Å. Masse blod, gørr og Lovecraftian faenskap, men med masse rom til ultravittig humor som sitter som et skudd hver eneste gang. Tror jeg aldri har ledd mer av en TV-serie, enn jeg har av Ash vs Evil Dead. Og serien ble jo bare bedre og bedre for hver sesong.

 

Og den avslutningen fikk meg ikke akkurat til å ikke ønske mer. Gi meg en ny film (som de har hinta mot), eventuell en tegneserie som fortsetter akkurat der serien slapp.

 

2e4w783.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Conan In Japan var nydelig. For min del kan han gått legge ned talkshowet og kun lage slike programmer.

 

Det er litt av poenget med Conan framover og. 

 

Talk shows som sender 1 time om gangen er døende, om man ikke har slot på de store amerikanske kanalene, eller god tid og plass på dagtid da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Vurderer å kjøpe Steven Steingal (Seagle) law menn serie.  Steven Steingal til en virkelige sheriff: "I think i can promise you (real sheriff) that we can get him".

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Har sett ferdig første sesong av Chilling adventures of Sabrina på Netflix nå, og må si den falt i smak. Kjenner ikke til Sabrina stort, annet enn en teit sitcom på 90-tallet, og vet hun har vært med i en del tegneserier. Men de køddet ikke når de sier chilling adventures. Dette var mye mørkere og nifsere enn jeg hadde regnet med, men på en god måte. Humor er det jo selvsagt, men ikke så spesielt mye. Kan nok trygt anbefales.

 

Siste sesong av Ash vs Evil Dead er også ute på Netflix. Fantastisk bra serie hele veien, og Bruce Campbell er rå som Ash, som vanlig. Men Lucy Lawless som fast inventar skader heller ikke. :)

Lenke til kommentar

Narcos: Mexico var kanon.

 

Har ikke sett noen nevne den norske Kielergata her inne? Helt grei norsk serie etter min mening. Siste episode gikk tidligere i uken.

 

Nå er jeg tom for serier, så trenger egentlig noe nytt. Så at VG eller Dagbladet hadde en liste over de 20 beste seriene fra året og der var rimelig mye å velge mellom, så kanskje finner noe der. Forøvrig en del gode serier som jeg mener burde vært med som ikke var der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...