Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

The Deuce virker meget lovende etter første episode. Håper den ikke får samme skjebne som Vinyl.

 

Tilsynelatende allerede fornyet for sesong 2.

 

https://twitter.com/AoDespair/status/887987465755258880 

Men selvfølgelig Vinyl ble jo fornyet. Men igjen Vinyl hadde også tydelig kaos bak kulissene som ble ganske problematisk når showrunneren, Terence Winter kasta inn teppet. Og han var egentlig den trejde showrunneren til serien hvis du regner med før piloten ble spilt inn. Pluss at den hadde et mye større budsjett enn av The Deuce har. 

 

The Deuce hadde nærmest talt en plettfri produksjon for sesong 1. Ingen store re-castinger. Ikke noe delays, og HBO kunne ha hatt premiere på serien i april om de ville. Pluss at David Simon og George Pelecanos er BFF's, og begge har et godt og langt forhold til HBO (Simon forklarer seg selv, mens Pelecanos jobba med Simon på The Wire, Treme og bidro på manuset for en av episodene til The Pacific). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards.

 

Rome, Men vær tolmodig til du blir kjent med folket :)

 

http://www.imdb.com/title/tt0384766/

 

 

Trenger ikke vente så veldig. Det er rett på det! Mye bedre enn House of Cards,men så stoppet ikke House of Cards i tide da.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards.

 

Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på!

 

Fargo, Narcos, Ozark, Patriot, The Night Manager, True Detective, Westworld f.eks

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Rome hadde for høyt tempo. Det var utrolig mye handling pakket inn i hver episode.

 

Jeg synes ikke House of Cards har tapt seg. Siste sesong var spennende og ga mersmak.

 

Spartacus er absolutt underholdende, men en mer lettbeint "tits'n blood"-serie.

 

True Detective har en fantastisk første sesong. Den andre kan man trygt droppe.

 

Ellers kan jeg også anbefale Fargo, The Americans og Narcos.

Lenke til kommentar

Er det en Nytt på nytt-oppgave? For House of Cards hører så definitvt ikke hjemme der. 

 

Har bare sett 2 og en halv sesong, så jeg veit ikke jeg? Synes det har vært bra til nå.

 

Narcos har jeg sett, en av mine favoritter. Skal begi meg ut på ny sesong snart.

 

Blir Fargo neste da. Tusen takk!

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på!

 

BrainDead ................................................................................................................................................................

 

giphy.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...