Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards.

 

Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på!

 

Du må jo se Stranger Things.. genial serie..

 

 

Jepp. Og The Expanse! Ser sesong 2 i disse dager, og faen så bra denne serien er. Sesong 1 var meget bra, og S.2 har så langt vært helt fantastisk. Nettopp sett ep. 5, som var som en spektakulær sesong finale. TV underholdning på sitt beste!

Endret av BioDex
Lenke til kommentar

The Crown kommer ikke før 8. Desember, nei. Veldig bra første sesong.

 

Støtter også de tidligere nevnte seriene som Narcos, Fargo, Westworld og Ozark. Mr. Robot må nevnes.

 

Halt and Catch Fire er en grei serie synes jeg, som kanskje ikke er så kjent.

 

Noen her som følger med på The Strain? Jeg så sesong 1 da den kom, men synes ikke det var noe særlig, så det ble ikke mer på meg. Har fått tanker om å se det på nytt igjen, noen som mener noe om det?

Lenke til kommentar

Victoria er ikke The Crown....

 

The Crown kommer ikke før 8. Desember, nei. Veldig bra første sesong.

 

Støtter også de tidligere nevnte seriene som Narcos, Fargo, Westworld og Ozark. Mr. Robot må nevnes.

 

Halt and Catch Fire er en grei serie synes jeg, som kanskje ikke er så kjent.

 

Noen her som følger med på The Strain? Jeg så sesong 1 da den kom, men synes ikke det var noe særlig, så det ble ikke mer på meg. Har fått tanker om å se det på nytt igjen, noen som mener noe om det?

 

Fikk mamma og pappa hektet på The Crown og de gleder seg til sesong 2 kommer. Fikk sms fra mamma i går kveld om at det begynte men burde nok hva kvalitetssikret det før jeg skrev om det he ri tråden.

 

Mr.Robot sesong 2 måtte jeg bare gi opp. Bånn i bøtta.

 

Mens jeg så sesong 1 var jeg litt wtf men er usikker på om jeg skal gidde å se sesong 2. 

 

Jepp. Og The Expanse! Ser sesong 2 i disse dager, og faen så bra denne serien er. Sesong 1 var meget bra, og S.2 har så langt vært helt fantastisk. Nettopp sett ep. 5, som var som en spektakulær sesong finale. TV underholdning på sitt beste!

Begynte å se Expanse sesong 2 i går. Har 1 episode i går og er enig at den er veldig bra. Likte sesong 1 veldig godt og er enig i at sesong 2 holder veldig høy standard. På Netflix hos meg er det 13 episoder i sesong 2, ikke 5 som du tydeligvis har.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Begynte å se Expanse sesong 2 i går. Har 1 episode i går og er enig at den er veldig bra. Likte sesong 1 veldig godt og er enig i at sesong 2 holder veldig høy standard. På Netflix hos meg er det 13 episoder i sesong 2, ikke 5 som du tydeligvis har.

 

Hehehe...hvor har du fra at jeg kun har 5 ep. tilgjengelig?? ..."var SOM en sesongfinale"... :)

 

btw; noen som vet om sesong 4 og 5 av Person of Interest kommer på netflix?

 

 

 

 

 

## langt sitat redusert og gjort mer relevant i forhold til svaret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg så (eller OK, jeg hadde den på picture in picture mens jeg spilte Wipeout) første episode av Victoria i går, og jeg vet ikke om jeg synes den var så veldig vellykket. Det føles litt som at det mangler minst et par episoder med bygging av karakteren Victoria. Virker som de går ut fra at folk kjenner henne godt fra før, men hva er da vitsen med en slik serie? Får kanskje sjekke ut Crown også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...