Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte da å følge sånn halvveis med. At jeg ikke visste det var sesong 2 kom av at det bare sto "episode 1" i programguiden, og så koblet jeg feil. Det var ikke fordi jeg spilte.

 

Men hvis noen lot seg provosere over dette - nice, da begynner jeg på Twin Peaks i kveld, i PIP-modus mens jeg spiller Ikaruga med to skip samtidig og skjermen på høykant.  Stay triggered.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Du er enig i at da er det til og med bedre å se mens man løper på mølla Maury?

 

Haha, det fungerer for meg. Sett b.l.a. par episoder av Sons of Anarchy på den måten jeg sikkert ville ha spolt igjennom hvis jeg så de på sofaen.

 

Men det å spille og se på TV-samtidig fungerer ikke for meg. Isåfall må det være noe ganske rolig spill hvor jeg nærmest ikke trenger å se på skjermen eller kontrollen for å spille. Og ikke et spill som Wipeout eller noe Call of Duty. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Gullkorn fra Rederiet :

 

Joe Gardner : "Skal vi tenne på her og gå ut og ta en øl , he he ?"

 

Carl : "Du er jo gal !"

__-------------------

 

Felix : "Viggo er farlig , Elin !"

 

_-----------------------

 

Uno : "Det er noe vi eldre menn har som dere yngre ikke har !"

 

Raspen : "Erektil dysfunksjon?"

 

-------------------

 

Renate hos Reidars hus : "Dette er et 1 klasses hotell med 2 klasses gjester bestående av såkalte familiemedlemmer !"

 

----------------

 

Viggo begår jo i prinsipp selvmord , han vet at det aldri kan bli han og Elin....

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Sesong 1 av The Good Place ligger på Netflix.

 

Goodshit. En fantastisk vri på himmelen og det. Elsker Ted Danson og Kristen Bell. Gøy å se Adam Scott dukke opp som en ordentlig douchebag. 

 

Fra Mike Schur (Parks And Recreation, The Office)

 

Sesong 2 begynner vel snart? Spent på hvordan de fortsetter etter avslutningen på sesong 1  :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du ElvisTCB? Omtrent hver gang du skriver noe snakker du om eldgamle norske filmer og serier. Ikke vondt ment, bare nysgjerrig :)

Rederiet er svensk serie , thank you very much :p

 

Sier som Sammo Hung bruker å si : jeg er 29 år pluss moms ;)

 

9.6.77 : Streets of SF takker for seg etter 5 år.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig S2 av the Expanse, jeg skulle virkelig ønkse at Netflix viser info om når neste sesong kommer...

 

Når kommer Sesong 3?

 

En annen serie jeg og kona har sett litt på som vi liker litt er The Returned, Har også hørt rykter om at Stranger Things kommer med ny sesong. Det er en serie vi elsker...

 

Når?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...