Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen, litt skjult perle, er Penny Dreadful. Tror aldri noen serie har satt meg så ut så ofte som den, er på slutten av sesong 2 nå. Creepy faenskap, vanligvis ingen horror-fan, men dette her er bare fascinerende. Skuespillet er prima og det ser lekkert ut. Eller, lekker er kanskje litt feil ordvalg.

Lenke til kommentar

Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på.

 

Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå.

Lenke til kommentar

Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på.

 

Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå.

 

Jeg bruker next-episode.net. Fin-fin side !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes også veldig mange apper på telefonen som du kan bruke til å holde styr på slikt..

 

Akkurat nå har jeg blitt veldig glad i TV Show Favs

 

Til Android i hvert fall.. Hadde noe på iPaden til iOS en gang også, men husker ikke navnet.. Uansett finnes det mange! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på.

 

Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå.

http://tvcountdown.com

 

Slipper login og sånt drit og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på.

 

 

Ser problemet ditt, men det er ikke et problem for meg. Grunnen til det er at jeg stort sett ligger én sesong etter, eller i det minste 3-4 episoder. Når det gjelder de seriene der jeg faktisk har kommet til samme sesong som nå går på amerikansk TV pleier jeg bevisst ta pauser på 3-4 uker ganske ofte, hvor jeg ser på andre, gjerne litt eldre ting.

 

Det er noen få unntak fra dette. Noen serier er så morsomme at jeg må se de med en gang de kommer ut. Det eneste nyere eksmeplet på dette for min del var Silicon Valley. Her sjekka jeg på nettet hvilken dag episodene kom ut, og så de så rakst som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

haha..  :D

 

Jeg følger med litt for mange folk på Instagram, blant annet Eva Longoria og Amaury Nolasco (fra Prison Break).. de har i lang tid promotert for Telenovela, og det var akkurat det jeg håpet det var! :)

 

I samme stil som Scubs / Cougar Town.. En komedie som ikke tar seg noe særlig høytidelig og som jeg smile veldig av.. Veldig enkel! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...