Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Arrowverse-seriene er mye posturing og såpeopera, men må huske hvor de kommer ifra da :) I tillegg til at DC på TV er Marvel-light og for et yngre og litt annerledes publikum, så går de jo faktisk på CW.

 

Så nettopp første episode av nye X-Files. Den går på norsk TV på torsdag om jeg ikke tar feil. Synes den var dritkul. The conspiracy is bigger than we were lead to believe! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I stedet for å begynne på sesong 3 av Black Sails, som jeg har ventet på.. Begynte jeg og fruen på Black Sails sammen, s01e01 igjen. Hun hadde ikke sett noe, da det var en serie jeg har sett for meg selv.. Så, da tar det vel litt tid før jeg får sett s03e01.. Men, det går bra!

 

 

Hvordan går det med The Shannara Chronicles? Folk fortsatt positive? Jeg har enda ikke begynt, for mye å gjøre.. Dessuten måtte man jo se ferdig Making a Murderer, når man først begynte på den.. Vanskelig å stoppe der! :ohmy:

Lenke til kommentar

Ventet meg overhodet ingenting av 'Lucifer', men den var faktisk ganske underholdende. På mange måter slik jeg har sett for meg Lucifer, eller rettere sagt, historien om Lucifer, i bibelen. Det er jo guden i det gamle testamentet som er psykotisk og sadomasokistisk. Lucifer var en engel som mente menneskene måtte bestemme selv og avgjøre sin egen skjebne, og ikke blindt underkaste seg gud.

Enda morsommere enn selve tv-serien er forøvrig å følge diskusjonen på nett. "OH LAWD JEEZUZ they made Satan a good-guy!"

Lenke til kommentar

Mitt eneste problem med "Fuller house" er at de virkelig kunne klart seg uten den lille gimmicken med å rename DJ til "Fuller". Ordspillet fungerer faktisk godt nok alene. 

Men serien er jo uansett ikke for meg. Jeg likte ikke den serien når jeg var på alder til å like den serien en gang, men søsteren min så på den, og siden TVen var det eneste som fantes i verden, så måtte jeg jo se på det som ble vist...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...