Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en grunn til at Colony rimer på Colonoscopy.

 

EDIT: Neida. Men det er ikke bra kan man trygt si. USA Network burde heller forsøkt å lage noe mer i duren som Mr. Robot enn re-hash av Falling Skies. Gjør mer unike prosjekter fra noen andre enn bare veteraner og sånt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Legends of Tomorrow var en blandet fornøyelse. Ofte cheesy og med tidvis dårlig skuespill, men de er ambisiøse med plott og sett, og litt morsomt hvordan de uforskammet omfavner den temmelig corny tegneserien :) Første episode sluttet også mildt sagt interessant der hovedskurken

står ved en haug døde norske soldater i Norge i 1975 med et sovjetisk atomstridshode

Lenke til kommentar

Legends of Tomorrow var en blandet fornøyelse. Ofte cheesy og med tidvis dårlig skuespill, men de er ambisiøse med plott og sett, og litt morsomt hvordan de uforskammet omfavner den temmelig corny tegneserien :) Første episode sluttet også mildt sagt interessant der hovedskurken

står ved en haug døde norske soldater i Norge i 1975 med et sovjetisk atomstridshode

 

 

Ser frisk ut denne! Hvordan tror dere det blir med crossovers og slikt her? Regner jo med serien står på egne ben da..

Lenke til kommentar

Legends of Tomorrow var en blandet fornøyelse. Ofte cheesy og med tidvis dårlig skuespill, men de er ambisiøse med plott og sett, og litt morsomt hvordan de uforskammet omfavner den temmelig corny tegneserien :) Første episode sluttet også mildt sagt interessant der hovedskurken

står ved en haug døde norske soldater i Norge i 1975 med et sovjetisk atomstridshode

 

 

Dårlig skuespill i en spinoff-serie av The Flash og Arrow? Who would have guessed? Jeg liker seriene, men noe dårlig skuespill og corny/cheesy liners har alltid vært en del av seriene og kommer alltid til å være det. Spesielt når Snark er en betydelig del av serien skjer det med Legends og.

 

Hele piloten skulle vært sendt av Legends, framfor halve. Andre halvdelen har litt mer Norge og en karakter fra Arrow i seg. Hører mange likte den delen av piloten bedre. Vanligvis er jeg imot lange pilotepisoder av "network shows", siden det har ofte vist større svakheter enn styrker for seriene, men Legends tror jeg at et unntak kunne hjulpet litt. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Legends kan gå over hele linja, derfor Jonah Hex dukker opp i en episode og. Så en gammel The Flash eller Green Arrow kunne vært interessant å hatt med i en episode som 20+ år eldre, kanskje med "re-casting" framfor at de drar unødvendig inn de Stephen Amell og Grant Gustin som sikkert har nok med seriene og alle fan-samlingene å gjøre uansett. Jeg tror ikke jeg har sett noe mer aktiv gjeng skuespillere møte fansen så mye som Arrow/The Flash når en serie pågår.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Så endelig ferdig True Blood i natt.. :D

 

Har holdt på med den serien veldig lenge, med mange pauser.. Sikkert lovlig sent å komme med en anbefaling, men jeg likte serien veldig godt! Den går nok ikke inn i historiebøkene som den mest fantastiske serien du noensinne komme til å se, men det er solid kvalitetsunderholdning tvers igjennom, på sin egne spesielle måte! Den er akkurat hva den prøver å være etter min mening, og den gjør det utrolig godt!

 

Ryan Kwanten som Jason Stackhouse er en av tidenes beste karakterer!  :fun:

Lenke til kommentar

Jeg må si Arrow har blitt utrolig tøysete nå. Tapt seg enormt. Såpeopera kvalitet på manus og skuespill stort sett. Flashbackhistorien denne sesongen er også fullstendig uinteressant.

 

Flash derimot synes jeg stort sett fortsetter å levere.

 

Legends of Tomorrow vet jeg ikke om jeg orker å se. Wentworth Miller overspiller så sinnsykt, selv om jeg liker Ray og Firestorm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...