Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Er The Shannara Chronicles populært nok her inne for en egen tråd (uten spoilere fra bøkene)? Sett alle 5 episodene som har kommet ut nå, og liker det veldig godt! :)

 

Rart at Making a Murderer ikke har en egen tråd heller, for jeg skulle gjerne ha likt å hørt alle kommentarene til folkene her inne angående den serien.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blitt en del serietitting denne uka. Har sett ferdig Blacklist sesong 2. Spennende cliffhanger som har potensiale til å endre konseptet en del.

 

Så har jeg sett ferdig Louie. Svært bra på sitt beste! Anbefales. Spesielt sesong 3 var knall.

 

Its always sunny holder fremdeles koken i sin 11 sesong. Hysterisk morsom take på en flashback episode i episode 2 denne sesongen.

Lenke til kommentar

Tok en råsjangs og plukket ut The Affair i natt, rakk en episode før koma meldte seg. Ble nysgjerrig videre jeg altså :)

 

 

Ikke dum serie det, altså. Jeg så nettopp gjennom sesong 2 og likte den meget godt - bedre enn sesong 1, faktisk. Ofte pleier det å være motsatt.  :wee:

Lenke til kommentar

Jeg liker å tenke at Fox Mulder tok en pause fra å etterforske romvesener og flyttet til Los Angeles for å prøve seg som forfatter, men nå er tilbake til sin gamle jobb, sliten og herjet etter mange år med rusmisbruk og utsvevende sex.

 

 

Derfor Scully egentlig er så passiv-aggressiv mot ham når de snakker om forholdet sitt :p

Lenke til kommentar

 

 

Ikke dum serie det, altså. Jeg så nettopp gjennom sesong 2 og likte den meget godt - bedre enn sesong 1, faktisk. Ofte pleier det å være motsatt.  :wee:

 

 

 

 

Det er en meget bra serie! Sykt imponert!

 

 

Dette høres svært innbydende ut det :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

horace-and-pete_article_story_large.jpg

 

Horace And Pete er en gledelig overraskelse. Smått røft, men med tanke på at det er lagd på snaue 2 uker har Louis C.K. fått til noe lovende. Er drama i Cheers-stil og annerledes enn komedien hans, men fremdeles en del melankolsk av seg. 

 

Svært gode prestasjoner av spesielt Alan Alda, Edie Falco og Steve Buscemi. 

 

Gleder meg til å se hva serien blir framover.

 

Første episode kan kjøpes her for "en kaffekopp" (ca 44 kroner): https://louisck.net/show/horace-and-pete

Lenke til kommentar

A blissfull ignorance. 

 

Ble ferdig med første sesong av Marco Polo, tydligvis har serien fått masse flak, noe jeg ikke skjønner den er jo helt standar "blod, nakenhet og hoff intriger serie som alle andre om dagen. Hverken bedre eller dårligere.

 

Men en fordel er at denne perioden og delen av verden vet jeg lite om, så min historiske sans ble ikke fornærmet. Ja greit nok innimellom ble min logiske sans fornærmet da de gjorde tullball. Men jeg slapp å irritere meg konstant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...