Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shadowpriest is Insanity 

Noe bedre enn outlaw Rogue (som er pensjonert), men ikke med mye så denne blir også pensjonert når jeg blir ferdig med våpen questen

På bosser så ser jeg bare på spellbaren da alt må times

Heldigvis så er karakteren allerede på en annen server så jeg trenger ikke å flytte den (jeg sletter aldri)

 

Monk lærte jeg meg å spille 90+

En skal visst ikke bruke 2 like skills etter hverandre..

Lenke til kommentar

Har nå for første gang i dag sett at vaktene som er i Legion byene/landsbyene har aggroet en spiller. Har til nå trodd disse var passive, men tydeligvis ikke lang aggro range på dem. Det som stusset meg enda mer var det faktum at dem gjør ingen skade? Fyren hadde sikkert 10 vakter på seg uten at det plaget han. Hva er vitsen med vakter hvis dem ikke har lang aggro range og tar 20% HP per slag, slik som før?

Endret av samaron
Lenke til kommentar

Transmog: Ting som er bundet til karakteren blir puttet i listen, så har du en BoE, så må du binde den til deg før den havner i listen (om du ikke har den fra før

Til meg så står det nederst på tingen om jeg har den eller ikke

 

Vakter er placebo, de gjør egentlig ingenting, så lenge du er cirka samme lvl

Ikke sånn som det var før at vakter lett kunne ta knekken på deg

Lenke til kommentar

Har en trang til å lvle nye karakterer, men jeg kommer bare til vinduet for å lage karakter og klarer aldri å bestemme meg da jeg allerede har spilt alle klasser og raser

Mest lyst til å lvle DH tank fra lvl 1  (tror jeg har skrevet så tidligere..)

 

Kunne godt ha tenkt meg å lvle en Gnome Druid, som ikke er mulig, ennå

Har lvlet Gnome Hunter til 100 nå, spiller heller den istedefor min gamle Troll Hunter, fordi Gnome > Alle

også samme grunnen til at jeg fortsatt spiller shadowpriest (Gnome)

Lenke til kommentar

Warlords blei liksom den ekspansjonen hvor dem kasta sammen en hel masse i hui og hast - "her, leik med dette mens vi jobber på Legion" .

En hel drøss blei kutta fra WoD, pluss startvansker og ting som ikke var ferdig før launch osv osv. Trur faktisk den ekspansjonen kunne fått et helt annet ettermæle dersom ting hadde vært finpussa litt mer. 

 

Content Patch 6.1 med Selfie-cam som omtrent eneste nye addition er fortsatt litt hard å tilgi.

Lenke til kommentar

Garrisons virker nok så ensomt, men fryktelig praktisk at det genereres resources av seg selv. Det er noe jeg skulle ønske class halls gjorde. Selv om det er andre spillere i class hall, så hjelper det lite når alle er motsatt faction og ikke kan kommuniseres med. Hadde nok hjulpet på ensomheten om begge factions kunne snakke med hverandre innenfor class hall.

Ser en sjelden gang at en luring har valgt "Ritual of Doom" (Warlock class hall) og leter etter folk til å ta eliten, men oftest er det bare meg og han andre karen der. Jeg valgte å ikke ta den order advancementen av åpenbare grunner. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

WOD har de vel uttalt at var en expansion for ideer.
De kastet bare masse ideer inn i expansionen og så hva som virket, og ikke virket. 

Resultatet ble derfor så som så, og istedenfor å prøve å redde et synkende skip, fokuserte de heller ressurser på å bygge et nytt "skip", som i sin tur gikk enda mer utover WOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...