Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med første del av questinga på Main (Palli) og nå gjenstår bare rep grind..

- Har en ny dungeon quest, men det er 1. for få spillere på og 2. for mange som queuer for den dungeonen

20+ min queue vs random heroic som er ~5 min og bedre reward

 

Regner med at neste karakter tar noe kortere tid, eller kanskje ikke da de har dårligere utstyr

Neste blir nok druid, men tviler på at jeg kommer til å gjøre flere med det første

 

Fikk 5 epic wrists i dag, 2 helt like, fra samme world bossen, men jeg har Legendary..

Lenke til kommentar

Jeg kan queue for Cathedral of Eternal Night via dungeon finder.. (Heroic)

Oh my, nå fant jeg den der. Dno hvordan jeg ikke såg den tidligere. 

 

Det står at jeg allerede er locked to this instance. Jeg tipper det er pga delvis mislykket forsøk tidligere i dag, hvordan kan jeg fikse det? 

Lenke til kommentar

Noen andre som har trøbbel med å logge på? Når jeg logger inn så får jeg opp at alle serverene er "incompatible". Trykker jeg på den jeg spiller på så blir jeg koblet ut.

 

EDIT: Virker som en ny patch har kommet. Det kan forklare problemet... Tenkte jeg kunne starte update manuelt, men jeg finner ingen fil i mappen til spillet. Ser ikke ut som noen har gjort filen tilgjengelig på nett heller, enda.

Endret av samaron
Lenke til kommentar

Snodig den ikke oppdatterer seg. Som sagt så får jeg prøve igjen i morgen.

 

I mellomtiden så har jeg registrert en konto på en piratserver som bruker siste patch før The Burning Crusade. Ser ikke ut som det har komt en bedre database siden den gang jeg tuklet med slikt for 10 år siden. Mye snodige bugs og slikt. Muligens jeg kanskje bytter over til å spille på den piratserveren på heltid til tross for det. Liker spillet mye bedre som det var den gangen.

Lenke til kommentar

Reputation er treg da mesteparten vil komme fra World Quests og jeg har gjort alle så langt

Eneneste jeg ikke har gjort ennå er dungeon questen, har det ikke så travelt at jeg queuer for en spesiell dungeon (bruker random heroic)

 

Mange som farmer nethershards, men ser ikke helt poenget

 

"So, when is the next patch?"

Lenke til kommentar

Har den nye patchen enda mer fokus på World Quests? Huff. :(

Er en Exalted så blir overskytende reputation puttet i en egen bar og når den når 10k får en en kiste

 

For Broken Shore rep og flyging så "må" en gjøre alle world quests, men det er som regel bare rundt 5 stk per dag, men tipper de fort blir kjedelige da jeg har gjort de samme questene 2 dager på rad nå 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...