Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte litt på et prosjekt å levele en MM hunter fra 1-110..men er såpass lei WOW at jeg kommer sikkert ikke til å holde ut hele veien uansett. Har hatt pause siden jul. Hadde en hunter før Cataclysm-expansion. Men ser jo folk springe rundt og spamme piler til den store gullmedalje nå. Kanskje en pet-løs build har noe for seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Elite mobs i Legion er jo en vits. Selv quest som er merket som 5-man er helt greie å ta solo.

Når en har fått høy ilvl, på noen ja

Rares er ikke elites

Har ikke noe spesielt høy ilvl. Har ikke noe mer enn det man får fra dungeons eller world quests. Gjorde nettopp et quest hvor det skulle drepes en elite. Det var anbefalt med 5 personer. Eliten hadde rundt 20 millioner HP, men var ikke problematisk å ta alene. Kan vel sammenligne det med en rare mob i gamledager. Hadde mer HP, gjorde like mye skade som alt annet. Er uansett litt drøyt å kalle rare mobs i legion for rare egentlig. Er jo helt normal respawn tid på dem....

Lenke til kommentar

Ta en elite av samme eller høyere level alene er ikke akkurat for pyser i vanilje. Klarer fint'ish å ta en lvl 28 elite med min 31 warrior (32 nå), men det er bare så vidt og i questa der det bare er eliter så er det ikke lett å trigge en og en (spesiellt siden jeg nekter å bruke noe ranged på en føkken warrior :p )

Lenke til kommentar

Ble i dag exalted med alle Legion factions, inkludert Conjurer Margoss. Har ikke sjekket om disse har noe fornuftig, så får vel gå over hver av dem i morgen. Eneste jeg har sjekket ordentlig er Conjurer Margoss som har en mount som kun virker i sjøen. Ganske handy den der selv om det ikke er en rakett med tanke på fart. :p

Lenke til kommentar

Bruker Water Strider

Margoss mounten har jeg brukt en gang og det var for å prøve den

Er det den som kan gå på vannoverflaten? Hvor er det man får den?

 

Pleier egentlig svømme under vannoverflaten for å unngå ganking. Er warlock, så tar på Unending Breath buff (som også øker svømmehastighet med 20%). Margoss Mounten er hvertfall litt bedre med tanke på fart. :p

Lenke til kommentar

Det er 2 mounts som løper på vannet (som jeg vet om)

 

Den enkleste å få er Exalted with The Anglers i Pandaria

Den andre er fra Best Friend med han fisker duden (jernteppe..) og 100 tokens

 

Jeg hadde ingen av de i starten av Legion, men i det jeg ble 110 og skulle farte rund i Suramar så fikk jeg tak i mounten på dagen

Var allerede revered med The Anglers

Lenke til kommentar

Hvor I Pandaria er det han befinner seg?

 

Har hatt det litt artig med transmogrification også... Skaffet diverse armor fra Burning Crusade dungeons som etterligner T1 settet til Druid, men med en litt annen farge. Skaffet også tittelen "Guardian of Cenarius". Så nå ser Demon Hunteren min ut som en druid. :p Kunne ikke finne noe bra våpen som var i samme tema, så endte opp med Slayer of the Lifeless fra Naxxramas (dem blir plassert på ryggen) sammen med Breath of Yu'lon illusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...