Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du vet WoW er for enkelt, når en blir "ferdig" med Pandaria, før en er ferdig med første sonen

Jatakk til å bruke 100 days played for å levle opp til 110?

 

Om du vil kan du jo alltids gjøre ferdig alle soner på rette måten. Er opp til hver enkelt.

 

Hvordan gjør man ferdig alle soner når man lvler så fort at man er klar for neste expansion?

For de som ikke vil lvle så finnes det en betal tjeneste, hopp til 100

Lenke til kommentar

Skulle ønske begrensningen på mail-boksen hadde økt. 50 er alt for lite! Det tar meg 20 minutter om dagen å loote mail-boksen for ting jeg har kjøpt på AH. Kan kutte den ned til 12-13 minutter ved å aktivt sitte der å reloade UI hver gang jeg har lootet 50, men det er kjedelig.

 

Hva er egentlig grunnen til den begrensingen? Kan ikke tenke meg at det på noen som helst måte går ut over ytelsen på spillet på en meningsfull måte.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bruker Postal. Går fremdeles veldig sakte. Det er jo en grense på 50 mails i minuttet, satt av Blizzard. Det tar meg 30-40 sekunder å loote 50 mails, deretter reloader jeg UI for å slippe å vente på at hele minuttet går.

 

Det er, så vidt jeg vet, den raskeste måten å gjøre det på. Men jeg føler fremdeles at jeg bruker alt for mye spilletid på noe så kjedelig som å tømme postkassen hver gang jeg kommer hjem fra jobb.

 

Jeg klarer bare ikke skjønne hvorfor dette er noe som skal begrenses så kraftig.

Lenke til kommentar

Jeg synes AH er gøy. Og i denne ekspansjonen er det blitt populært å sette opp en såkalt "AH wall" for å presse prisene ned. Det vil si at de poster mange (ofte flere hundre) av et item, én og én, for så å campe AH og kjøpe opp alle som bruker addins til å automatisk underkutte varene.

 

Jeg pleier ofte å kjøpe hele den veggen. Ikke uvanlig for meg å ha 1000+ items i mailboksen.

 

Jeg har alltid brukt AH mye, men dette har aldri vært et problem før. Folk har bare blitt smartere, og funnet en måte å utnytte folk som stoler blindt på addins som automatisk poster auksjoner for dem.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det var en periode jeg spilte wow kun for å botte. Solgte ikke noe på AH eller levlet ikke characters for å tjene på det. Holdt meg i områder med lite folk og var vel generelt til lite sjenanse for andre. Spillet ble for meg mer givende med wowglider. Blizzard var ikke enig, men jeg har full forståelse for de som spiller wow KUN for AH, eller pets, eller PVP eller whatever.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Det var en periode jeg spilte wow kun for å botte. Solgte ikke noe på AH eller levlet ikke characters for å tjene på det. Holdt meg i områder med lite folk og var vel generelt til lite sjenanse for andre. Spillet ble for meg mer givende med wowglider. Blizzard var ikke enig, men jeg har full forståelse for de som spiller wow KUN for AH, eller pets, eller PVP eller whatever.

 

Gode gamledager! Husker jeg pleide henge meg på Hunter bots i Burning Steppes. Dem pleide ha path nord-øst. Tok frem en instant cast rank 1 spell som jeg castet rett etter botten sendte pet mot monsteret. Jeg fikk loot, bot ingenting, til tross for botten tok seg av drepingen av monsteret. Good times. :ninja:

 

Har prøvd meg på noen mythic dungeons nå som krever key. Høyeste jeg var i hadde en nr. 11 key. Må si at det er litt mer dette utfordringsnivået jeg i utgangspunktet forventet i en dungeon. Heroic er bare helt latterlig. Er faktisk mer utfordring i en normal, utrolig nok.

 

Har også forsøkt å levere et quest i Lorlathil i Val'sharah i et par dager nå. Helt umulig. Stedet er permanent beleiret. Blizzard burde virkelig putte inn noen NPC vakter på slike steder.

Lenke til kommentar

Har brukt "bot" i AV og for fisking, i Vanilla/BC, da alt var mye vanskeligere/ tok lengre tid

Aldri tatt for det, men etter at jeg hadde fått det jeg ville ha så var det lite poeng i å fortsette

 

Enda ikke klart å komme meg inn i en Mythic og tvilsomt til at jeg klarer det (Psykisk sperre)

Klarte å tvinge meg gjennom første del av Nighthold LFR

Skjønner at det er LFR, men hele greia var jo tank and spank, men at det sikkert er noe vanskeligere på Heroic og Mythic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...