Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke snakk om det var gjort av andre. Nå var det snakk om deg, siden du sa det var så lett.

Når jeg ikke klarer å komme meg inn i Mythic dungeons?

og nei det har ikke noe med utstyr eller skills å gjøre

 

Høres nesten ut som at du har prøvd PUG selv og feilet

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Selvsagt klarer du å komme deg inn i mythic dungeons. Det er ingenting som hindrer deg å prøve.

Ligger haugevis med grupper på Mythic +0 som bare ønsker å kjøre igjennom for å få ferdig en quest.

 

Har ikke pugget noe raid på normal da jeg er mer aktiv på gamle raid og achievements/factionrep.

LFR gjør jeg nå og da, men ingen selvfølge at jeg kjører igjennom.

Alt lvling og pvp'ing kan det også bli litt av.

 

Sist jeg raidet normal var vel i Cata :)

Om jeg hadde fått igang noe venneraiding på en lørdagskveld eller noe annet, så kunne det tenke seg, men å finne noen gruppe tar jeg meg ikke tid til.

Lenke til kommentar

Selvsagt klarer du å komme deg inn i mythic dungeons. Det er ingenting som hindrer deg å prøve.

Ligger haugevis med grupper på Mythic +0 som bare ønsker å kjøre igjennom for å få ferdig en quest.

Klarer ikke psyke meg opp til sånt desverre

Har prøvd flere ganger

Tok meg til i går før jeg klarte/giddet å gjøre LFR Nighthold

Lenke til kommentar

PvP server, ja. Er i ferd med å gi opp hele spillet. Dette cross-realm greiene gjør det uutholdelig... Jeg tilbringer mer tid som ghost enn det jeg får gjort av quests. Jeg logger bare ofte av da jeg raskt er oppe i flere minutter ventetid pga resurrection penalty. Dessverre har Blizzard lagt opp til at world quests er en relativt viktig del av spillet. Leste at neste patch får enda mer av dette. Gruer meg helt sinnsykt.

 

Har funnet ut at hvis jeg er i party med noen, så forsvinner alle fientlige spillere. Dessverre ikke alltid jeg har den muligheten.

Endret av samaron
Lenke til kommentar

 

 

 

PvP server, ja. Er i ferd med å gi opp hele spillet. Dette cross-realm greiene gjør det uutholdelig... Jeg tilbringer mer tid som ghost enn det jeg får gjort av quests. Jeg logger bare ofte av da jeg raskt er oppe i flere minutter ventetid pga resurrection penalty. Dessverre har Blizzard lagt opp til at world quests er en relativt viktig del av spillet. Leste at neste patch får enda mer av dette. Gruer meg helt sinnsykt.

 

Har funnet ut at hvis jeg er i party med noen, så forsvinner alle fientlige spillere. Dessverre ikke alltid jeg har den muligheten.

 

Kanskje den her er noe for deg? 

https://mods.curse.com/addons/wow/worldquestgroupfinder

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Slutt å spille på PVP-server. Problem solved.

Når migration åpner, så flytter jeg lett over på en annen server.

 

Blizzard kunne likevel gjort noen enkle grep som garantert hadde redusert ubalansen betraktelig. Burde ikke være vanskelig å benytte dette phasing greiene til å styre hvem ser hvem for å jevne det ut. Eventuelt stokke om på hvilke servere som er knyttet sammen for å jevne ut forholdet. Leste i chat at noen hadde ført litt statistikk og komt frem til at forholdet er 1/10 ca.

 

Har bitt meg merke i at PvP generelt er svært ubalansert nå. En som er level 110 har ingen problem med å slakte noen som bare er level 109, til og med 110. Monk og Demon Hunter spesielt er brutale. Drept på bokstavelig talt 1 sekund. Back in the day i Stranglethorn Vale, så kunne fint en gruppe på 5 som var level 30-40 ish få has på han ene level 60 grieferen som av og til dukket opp.

 

Flight path pleier bli campet, så med en gang man lander så er man død. Lorlathil i Val'sharah lagger pga alle skjelettene på bakken. Tydeligvis bryr ingen seg om at man ikke får honor points, da man har en "honorless target" debuff når man lander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...