Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sant.

Greit nok også helt frem til LK og Cata hvor man måtte gjøre en hel haug med quester, men her også lot man jo folk få lengedaries. Vel og merke i tur og orden.

 

@Kjetil_90

Husker selv i vanilla på Stormscale når en som het Davidian med Ashbringer og fullt HWL sett var noe som fikk folk til å samle seg rundt han.

Kan ha noe med saken å gjøre at jeg fortsatt husker navnene på de som hadde supergear for 10 år siden den dag i dag.

Davidian - Tauren Warrior

Rubberball - Human Rogue med warglaives og en helvettes open world pvp'er :D

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

PvP server, ja. Er i ferd med å gi opp hele spillet. Dette cross-realm greiene gjør det uutholdelig... Jeg tilbringer mer tid som ghost enn det jeg får gjort av quests. Jeg logger bare ofte av da jeg raskt er oppe i flere minutter ventetid pga resurrection penalty. Dessverre har Blizzard lagt opp til at world quests er en relativt viktig del av spillet. Leste at neste patch får enda mer av dette. Gruer meg helt sinnsykt.

 

Har funnet ut at hvis jeg er i party med noen, så forsvinner alle fientlige spillere. Dessverre ikke alltid jeg har den muligheten.

Bruk addon som heter server-hop. hver gang du er i ferd med å bli ganket trykker du bare på "join random group" så blir du invitert i random group/raid på 2 sek. forhåpentligvis er du ikke død på denne tiden

Lenke til kommentar

Kan se litt på den server-hop saken. Kanskje den kan gjøre det litt mer levelig. Litt kjipt at Broken Isles er selvmord. Aldri opplevd noe lignende før. Selv Stranglethorn Vale i gamledager rekker ikke Broken Isles til kneet en gang.

 

Prøver å få unna good suramaritan achievementen her: http://www.wowhead.com/achievement=11157/loremaster-of-legion

men har tusla rundt i suramar nå uten å finne noen flere quests.. halp?

Hvilke questlines er det du mangler? Flere blir gjort tilgjengelige ved reputation hos The Nightfallen. Siste quest chain blir tilgjengelig ved 20.000/21.000 revered tror jeg det var. Utenom det så er det et par som ikke er relatert til Nightfallen som kan gjøres når som helst. Nest siste quest chain med Nightfallen er et raid quest, men kan heldigvis gjennomføres via det dungeon finder verktøyet i spillet.

 

Fikk også min tredje legendary item i dag. Fikk "Pillars of the Dark Portal" fra Ursoc i Emerald Nightmare via dungeon finder. Vet ikke om det kan kalles en boss fight en gang når det var så simpelt. Føltes ikke ut som noe man burde få en legendary item i fra, hehe.

 

Spiller Warlock med Destruction talents. Virker ikke som "Pillars of the Dark Portal" er spesielt nyttig. Bruker fortsatt "Odr, Shawl of the Ymirjar" og "Feretory of Souls" som jeg har fra før. Virker som en mye bedre kombinasjon hvertfall.

Lenke til kommentar

Destruction er visstnok den verste klassen

 

I Suramar så er det bare å gjøre alle quests (trenger ikke gjøre Mythics), og det er flere chains som krever at en har så og så mye rep

 

Draenor Alliance quest for basen er enormt mye lettere/raskere enn Horde

 

Tror ikke jeg har fått noen Legendary fra Instance raids ennå

Fått fra world bosses, Emissary og Rare

Lenke til kommentar

@Kjetil_90

Husker selv i vanilla på Stormscale når en som het Davidian med Ashbringer og fullt HWL sett var noe som fikk folk til å samle seg rundt han.

 

Umm, Er det Corrupted Ashbringer du tenker på da, som var tilgjengelig før 3.0.2 i Naxx, eller er det legendary Asbringer, SÅkalte GM våpen som det ble bekreftet aldri hadde eksistert ingame.

 

http://wow.gamepedia.com/Ashbringer_(GM_item)

http://wow.gamepedia.com/Corrupted_Ashbringer

Lenke til kommentar

Destruction er visstnok den verste klassen

Hvordan da? Ble fortalt av han ene i en mythic dungeon at jeg har rundt 350k DPS, som ikke er ille. Jeg har nå en ilvl på 874. Chaos Bolt har crits på rett over millionen også, men jevnlig på rundt 800k. Tar riktignok tid å komme i gang, og er ikke mobil, hvis det er det du refererer til? Har nok så lav DPS i heroics da folk bare løper igjennom hele greiene. Får ikke tid til å caste noe, som tar flere sekunder. Har blitt kicket noen ganger også. :lol: 

Lenke til kommentar

Hehe, er mer interessant å spille Destruction etter min mening. Var fryktelig slitsomt og til dels umulig å gjøre ting solo i starten, men nå som jeg har vært tålmodig og opparbeidet litt gear, så går det meste knirkefritt. Lagde en Demon Hunter for nysgjerrigheten sin del. Med den så er det bare "button mashing" for å oppnå samme DPS som jeg har brukt lang tid på å nå med Warlocken. Den har heller ikke noen legendary eller tilsvarende gear generelt heller.

Lenke til kommentar

 

@Kjetil_90

Husker selv i vanilla på Stormscale når en som het Davidian med Ashbringer og fullt HWL sett var noe som fikk folk til å samle seg rundt han.

 

Umm, Er det Corrupted Ashbringer du tenker på da, som var tilgjengelig før 3.0.2 i Naxx, eller er det legendary Asbringer, SÅkalte GM våpen som det ble bekreftet aldri hadde eksistert ingame.

 

http://wow.gamepedia.com/Ashbringer_(GM_item)

http://wow.gamepedia.com/Corrupted_Ashbringer

 

Selvsagt Currupted ashbringer.

Kan ikke huske å ha sett noen med might of menethil, men dæven for et våpen det måtte ha vært :D

Litt typo også der, Davidian gikk rundt med Ashkandi, ivertfall siste våpenet jeg husket han brukte :)

Lenke til kommentar

Selv om Legendary i Legion ikke er så sjelden lengre, så synes jeg systemet er noe bedre enn før, da flere får "gleden" av å ha en 

 

Men det at alle kan ha flere og samme ilvl er det som trekker mest ned for min del

Så vidt jeg vet så stopper vel alle Legendary på 940?

Jeg har oppgradert 1 fra 910 til 940 og resten har jeg fått som 940, uten å ha gjort Mythic eller Heroic raids

Det er ingen fordeler med å gjøre Guild raids lengre, annet enn noe høyere ilvl og skryting (i mine øyne)

Lenke til kommentar

Startet min egen "Iron Man Challenge" med noe løsere regler

Stort sett bare Heirlooms og Dungeons som er "banned"

Dorf Retri Palli, brukt 1t 20 min til lvl 10 og rett før 2 timer er jeg ikke lvl 12 ennå og skal snart starte på Loch Modan

Selvforskynt, kan lage gear selv (Tatt Blacksmith og Mining), men ikke bruke AH til kjøp av utstyr

Lenke til kommentar

Har hatt lyst til å gjøre noe lignende selv, siden jeg enda ikke har fått gått igjennom dem nye 1-60 sonene som kom med Cataclysm. Eller dvs, ikke forbi level 20-25 ihvertfall. Mye av det er pga 1-shotting av questmobs og at mobs/quests blir både grønne og grå lenge før jeg er halvveis med sonen. Selv uten 'looms så outlevler jeg sonen(e) litt for fort. 

 

Forstår det på en måte. Dersom en helt ny spiller skulle ha begynt med Classic leveling-speed nå og sett at han/hun måtte hakke seg vei helt opp til 110, så kan jeg skjønne at det kan virke litt avskrekkende. 

 

Skulle ha vært en toggle-option i Menyen som det er i Witcher III. "Scale to level". Nå er sistnevnte riktignok et offline single-player RPG, men nevner bare at hadde det fantes en sånn mulighet i WoW så hadde jeg benytta meg av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...