Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fikk erfare ganking problemet på min Gnome priest, på Grim Batol nettopp

Ikke vært et problem før siden jeg kun har spilt karakteren på natten før, men tenkte jeg skulle gjøre noe i morrest, big mistake

95% Horde, i løpet av en world quest ble jeg drept 3 ganger, heldigvis ikke av alle

Så dermed blir resten gjort i natt og deretter pensjonert 

Godt mulig jeg lvler en Gnome priest til, på Draenor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper virkelig Blizzard velger å ta fokuset bort fra world quests. Grusomt opplegg.

 

 

Hva er greia med disse NPCene folk pleier løpe rundt med? Alliance spillere pleier sende disse på meg hele tiden når jeg prøver å gjøre world quests. Gjør ingen skade, men holder meg i combat hele tiden sån jeg hverken kan bruke mount eller fly. Forbanna irriterende.

Endret av samaron
Lenke til kommentar

De kan ikke kontrolleres

De angriper det du angriper og stopper ikke inntil du kommer for langt unna

For det meste er de hjelpsom, men til tider er de en pest og plage

Followers kan ha 2 gjenstander som gir bonus med world quests

 

Jeg f.eks får 150 ressurser i bonus for hver world quest jeg gjør

Fikk bonusene ganske tidlig så jeg sleit aldri med ressurser

Lenke til kommentar

Prøvde litt nå, fant ut hvor jeg la til en såkalt combat ally. Puttet på en sån greie som gir 50 resources, og får 150 per world quest totalt. Hos meg er det ikke noen ukontrollerbar NPC, jeg må summone NPCen. Er en knapp jeg må trykke på for å kalle den frem.

Lenke til kommentar

Gammelt nytt, men ja, Draenor kunne ha vært så mye bedre, om de hadde kuttet ut Garrisons

Hvem vet, kanskje vi går tilbake i tid igjen, og får gjort det som ble fjernet

 

Class Halls er litt i samme sjanger, men ikke like ille

 

Garrisons var jo det morsomste med hele WoD! :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg bare fatter ikke hvorfor dere som hater pvp spiller på en pvp-server. Det er jo rein masochisme

Mener jeg poengterte det samme for et halvt år siden, og her er vi :)

Lenke til kommentar

Hunter questen var ille, men Shadow Priest questen er den verste jeg har vært borti så langt, og de eneste jeg ikke har startet på enda er DK og Monk

Vurderer å flytte til en annen server, eller bare gi opp dritten og starte en ny

Har selv kjørt igjennom alle artifact questene til monk og må si jeg likte de veldig godt. Litt utfordrende iom jeg ikke har spillt det noe særlig.

DK var et lite helvette, iaf med frost og skikkelig ræva gear.

Hunter MM var morro synes jeg. Også litt utfordrende noe som jeg setter pris på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slet noe jævlig med DK frost også natten det var launch, og jeg hadde gjort pre-expansion events for ilvl 700 gear i iallefall. 

De fleste som starter nå er vel max ilvl 640  :tease:

Lenke til kommentar

Jeg bare fatter ikke hvorfor dere som hater pvp spiller på en pvp-server. Det er jo rein masochisme

Fordi det ikke finnes PvP servere lengre

De er nå ganke-servere

Har karakterer på 4 PvP servere og på alle så er flertallet en side/faction og spiller man på den siden med mindretall så blir man ganket til stadighet, heldigvis er jeg i flertall (Horde)

Har flyttet Priesten over til Draenor, som er Normal, og klassen ble plutselig artigere å spille... go figure...

 

Grunnen til at jeg er på en PvP server er fordi resten av vennene/guilden ville spille der og delvis fordi PvP var PvP før

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot PvP, og heller ikke World PvP.

Men slik WoW har blitt så er det mer singleplayer enn multiplayer iaf for min del selv om jeg ikke spiller lengre og kanskje ikke vil det senere heller.

 

Man møter som ofte grupper på 3 eller flere som bare er ute etter å ganke.

Slike WQ som der murlockene er synes jeg var et godt initiativ og man måtte ha et snev av kreativitet for å få completa questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...