Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Når en tror at en er ferdig med artifact våpenet så legger de til nye artifact ting

 

Alle traits har fått 1 ekstra poeng og har fått 4 nye

Artifact knowledge lvl 26 gir 100 000% (går nå opp til lvl 52)

Trenger 13 mill AP til neste trait

 

Må også legge til at det er sykt hvor stor forskjell det er på ilvl når tank gjør mer skade enn dps, på bosser, ikke at jeg egenlig klager da jeg med 852 ilvl (Boomkin) var #4 på dps, tank hadde 2x mer dps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legion er noe av det mest ubalanserte greiene jeg har sett. Kraftig forskjell. Vitnet en warrior som hadde rundt 5 millioner HP (Fury spec) som gikk til angrep på en paladin med rundt 3 millioner HP. Paladinen fyrte av alt han hadde av cooldowns, og etter 3 minutters kamp klarte han ikke få warrioren ned under 80% HP. Warrioren stresset fint lite.

 

Føler character stats har vokst helt ut av proposjoner. Har aldri opplevd noen har hatt godt over 50% mer HP, og det er nok så vanlig å se i Legion. Egentlig skulle vel stats vært enda mer på villspor. Ser nesten ut som Blizzard har prøvd å redusere/fikse dette på et tidspunkt. Nå har jeg ikke spilt andre expansions etter WotLK, så vet ikke om det er tilfellet.

 

Update startet forresten i dag! Åpnet launcher, startet spillet, fikk "uncompatible" igjen, stengte det ned, og der startet update. :) Etter update så fikk jeg en feilmelding som sa at PCen min ikke holder minimum spec til spillet og det ville ikke starte. Har Blizzard økt kravene kraftig med patch 7.2? :lol: Har selv Win7 SP1 x64, 16GB RAM, Intel i7-4960X overclocket til 4GHz, GeForce GTX 780Ti SLI (2stk) samt en god TB ledig på spilldisken.

Lenke til kommentar

Ja, har hørt at hunters healer bedre enn priest, som er helt latterlig. Helt utrolig hvor mye ilvl har å si i Legion. Kan ikke huske lignende, men konseptet ilvl eksisterte ikke sist jeg spilte. Selv om en level 60 hadde bra gear i gamledager, så var det fortsatt ikke en ugjennomtrengelig vegg.

Lenke til kommentar

Ja, har hørt at hunters healer bedre enn priest, som er helt latterlig. Helt utrolig hvor mye ilvl har å si i Legion. Kan ikke huske lignende, men konseptet ilvl eksisterte ikke sist jeg spilte. Selv om en level 60 hadde bra gear i gamledager, så var det fortsatt ikke en ugjennomtrengelig vegg.

Var ikke like mye "selfheal" før i tiden nei, men ilvl er ikke en attributt, det er bare en indikasjon på hvor bra utstyret er. 

 

En level 60 med litt peiling og optimalisert gear kunne lett drepe folk på ett slag da. 

 

Sjekk ut disse for eksempel, nostalgi på høyt nivå  :love: 

 

Mage

Shaman

Warrior

Endret av Abell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så var ting så jævlig unbalanced back then, noen klasser var useless, noen var så op at det var ikke måte på. Men i den tiden hadde vi ikke lært å klage så mye som det er idag.

Ligger noe i det du sier der. Går nesten sport i å klage på "alt" i dag syntes jeg. 

 

 

Vi må bare ha Pathfinder del 1 på èn karakter, sant?  Tror ikke jeg hæler hele Suramar på alts...Men kan jeg likevel ta del to på en alt?  Har plutselig fått det moro med min gamle main igjen...

 

Noen som veit? :)

 

Trenger bare en karakter gjennom der for achievementen, samme som WoD. Men når det er sagt, så er Suarmar gull for massiv AP-samling for alts, spesielt når du kan kjøpe deg rett til AK lvl 20... eller har det blitt 25 nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mange av klassene har så mye selfheal at de er nærmest udødelige

Den historien om palli vs warrior, med så stor HP forskjell så var det nok stor forskjell på ilvl også

Fury har passivt mer HP.

Lenke til kommentar

 

Mange av klassene har så mye selfheal at de er nærmest udødelige

Den historien om palli vs warrior, med så stor HP forskjell så var det nok stor forskjell på ilvl også

Fury har passivt mer HP.

 

Og jo mer HP han har jo mer healer han seg med Bloodthirst...Noe som kan være stor forskjell på om han vinner eller taper.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt ikke mulig å opparbeide reputation utenom world quests? Ser patch 7.2 har et nytt faction, men world quests er ekstra grusomt nå. Blizzard burde bringe tilbake tabard systemet som var i Wrath of the Lich King, eller et annet alternativ enn world quests.

 

Disse grønne hodene som dukker opp på Broken Isles kartet. Er dem viktige for noe?

 

Edit: Noen andre som har trøbbel med tab targeting etter patch?

Endret av samaron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...