Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

For meg personlig var BWL, AQ40,Black Temple, Ulduar og ICC de raid instansene jeg har kost meg mest i. Spill-nytelsen var for meg høyest, 

 

Raids syns jeg har blitt overfylt av noobchecks, og tilhørende uthenging av personer som feiler. 

 

Samme tanker her.. folk døde av flammer i lvl 60 og det gjør det fremdeles i lvl 100.. skal det noen gang slutte...

raidnoobs er slitsomt var to hunters i guilden som ALLTID ble påkjørt av toget ved Operathor Thogar, de fikk altfor mange sjangser...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du låser kun opp ting du har på den aktuelle karakteren du logger inn på. Og det er soulbound items du har i bags eller i banken som blir unlocket. Ting du har fått og solgt for lenge siden låses ikke opp. Og ting på karakterer du ikke lenger har, eller ikke har logget inn på låses heller ikke opp. Ting som er bind on equip må equippes før det låses opp.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke liker med dagens wow er queue system, irriterer meg jævlig at man ikke kan spille wow som et mmo spill, det er mitt største problem med wow per dags dato. Håper for all del at vi må entre dugenons / raids, evt finne dem. Men nei, de velger at folk skal bare trykke på 1 knapp så er man der med ferdig gruppe.

 

Greit nok at noen vil ha det "easy" men det skulle fortsatt vært slik at man må personlig dra dit selv, evt bedre reward for self-made groups.

 

>

 

Har noen oversikt over norske WoW guilds? hvem er størst nå?  ;)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jepp, hadde vært helt håpløst å forholde seg til det å måtte dra til dungeons sånn som spillet er per i dag. En av grunnene til at jeg ikke gjør verken Challenge Mode eller Mythich Dungeons er nettopp fordi det krever at jeg må dra til inngangen. Hadde nok kost meg veldig med spesielt Mythic Dungeons men det å drive å få en pre-made gruppe, bestemme oss for hvilken dungeon vi skal ta osv også komme seg dit er noe jeg rett og slett ikke orker å bry meg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å lese i denne tråden er som å høre en gjeng pensjonister romantisere hvordan "alt var så mykje betre før". Ingen husker visst hvor drit alt var før også.

 

Er helt enig. Har selv veldig gode minner fra raiding i Molten Core og første gangen den norske guilden jeg var med i tok ned Ragnaros. Husker også Onyxia, BWL, AQ, ZG osv. godt. Jeg var en av de første på serveren min som fikk fullt Giantstalker og Dragonstalker sett, noe som var stas.

 

Så hvorfor husker jeg disse gamle raidene så godt? Det er selvfølgelig pga at det var nytt og spennende. For min del ett av de første MMORPG jeg spilte. Men jeg husker også hvor tungvint alt var. Hvor utrolig mye farming det var. Hvor dårlige systemene var. Hvor utrolig kjedelig det var å alltid vente sammen med 30 andre på de 10 siste som alltid var treige. Molten Core ble altså laget på en uke, og det synes. Eller når du skulle gjøre en enkel dungeon og måtte først finne healeren eller tanken som aldri dukket opp, for så å reise til inngangen hvor det alltid var en eller to latinger som skulle ha summon. Eller når healeren plutselig stakk og vi måtte ut og finne en ny healer. Jeg har brukt usedvanlig mange timer på venting i WoW, så mange av de gode minnene er rett og slett nostalgi. Jeg har luket bort alle de kjipe minnene.

Lenke til kommentar

Dungeon Finder var en stor befrielse. Det å finne gruppe selv, for så å forflytte seg til dungeon, var en løsning jeg ikke skjønte var totalt elendig før den ble avleggs. Savner den på ingen måte.

Må si meg HELT ENIG med deg.

Ja det var gøy i begynnelsen å måtte lete etter folk som ville være med på en dungeon, og så begynne å reise dit. Men helt seriøst folkens, dette ble ekstremt kjedelig, slitsomt og irriterende etterhvert.

 

Systemet de har nå er MYE bedre, det eneste som er synd er at man ikke får noe forhold til de man går i dungeons med. Og det er man litt skyldig i selv vel? Det er ekstremt sjelden noen snakker med meg, men det er ennå sjeldnere at jeg tar initiativ i å snakke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det også jævlig moro på level 60. Men det blir for dumt å mene at spillet var bedre da, enn det er nå. Hadde Vanilla WoW blitt lansert i dag, hadde det blitt en gigantisk flopp.

Det kan vi si i dag fordi vi har så sykt stor erfaring av MMO og andre MMO spill. For at det skal en rettferdig må vi forestille oss at ingen hadde spilt WoW eller noe som kom etter WoW, og så at WoW hadde blitt released nå. Da kan vi si at WoW ville vært en suksess.

 

Men BARE vanilla WoW ville kanskje vært en flopp i dag, som du sier.

En Vanilla server derimot ville vært noe annet da, for oss eldre gamere ;)

Endret av SLO7H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...