Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Må si at de nye in-game cinematics er ganske så bra, selv om jeg som hordespiller må innrømme at våre helter ble vanvittig undergravet her..

 

Har spilt Demon Hunter intro nå. Må si meg positiv så langt.

Legger i spoiler for de som vil gå igjennom cinematics senere:

 

Det er ganske tydelig at Sylvanas måtte trekke styrkene sine at ikke Horde hadde blitt utslettet.

Faktisk noe av det edlere hun har gjort, typisk Sylvanas hadde vært å redde kun seg selv.

At Vol'Jin blir avsluttet så snart er riktignok trist, 1 expansion som Warchief, og var nesten ikke involvert i WoD.  

 

Lenke til kommentar

Da har jeg vel strengtatt spilt igjennom alt "Pre-Expansion" innholdet. Generelt bra kvalitet over det meste, og de nye in-game cinematics er jo fantastiske. Blir ganske så engasjert av sånt!

 

Selve Demon Invasion er jeg vel ikke like stort fan av. Er jo egentlig bare en lag-fest, og du trenger strengtatt ikke gjøre annet enn å sørge for at karakteren din er innenfor et området og bare la den stå der. Det ser jo ganske så massivt og kaotisk ut da, og det er vel sikkert mye av poenget.

 

Litt irriterende at Blizzard "gater" innholdet ved å la deg ta maks to invasions hver fjerde time. Det selges ikke noe superawesome av disse Shards'ene du får tak i. Og ilevel 700 utstyr er ikke så verdifult, og du vil jo allerede ha nok shards ifra to invasions til å kjøpe deg 2-3 ilevel 700 items fra vendor, samt du får 2x kister per invasion som begge kan inneholde ilevel 700 utstyr så det å gate det på denne måten gjør jo bare at istedenfor at du kan grinde alt på et par timer, så blir du tvunget til å ta det over 1-2 dager.

Lenke til kommentar

Hva gjelder Demon Hunter så er jeg todelt. Visuelt så ser de veldig bra ut, har nok de beste animasjonene i spillet for øyeblikket. Men er ikke like komfortabel med å spille Demon Hunter så langt som Frost Mage, til tross for at jeg som Frost Mage må forholde meg til flere abilities.

 

Men skal farme invasions med både Mage og Demon Hunter så mulig det vokser på meg. Rotation er jo latterlig enkel da, nesten så det blir litt for enkelt.

Lenke til kommentar

Har også spilt gjennom demon hunter startsonen, og jeg kommer neppe til å spille mer. Blir nok heller å lvle min paladin og rogue. Digger bevegeligheten til dh, men resten ble kjapt ganske kjedelig. Men men, fikk nå rundt tusen gull ut av det så greit nok.

 

Demon invasion var også greit nok. Forsåvidt noe å gjøre mens man venter på lansering. Selv har jeg lvlet rogue til 100 og farmet endel gull så jeg har nok til flere tokens fremover. Koser meg faktisk med WoW igjen...hvem skulle trodd det?

Lenke til kommentar

Da har jeg vel strengtatt spilt igjennom alt "Pre-Expansion" innholdet. Generelt bra kvalitet over det meste, og de nye in-game cinematics er jo fantastiske. Blir ganske så engasjert av sånt!

 

Selve Demon Invasion er jeg vel ikke like stort fan av. Er jo egentlig bare en lag-fest, og du trenger strengtatt ikke gjøre annet enn å sørge for at karakteren din er innenfor et området og bare la den stå der. Det ser jo ganske så massivt og kaotisk ut da, og det er vel sikkert mye av poenget.

 

Litt irriterende at Blizzard "gater" innholdet ved å la deg ta maks to invasions hver fjerde time. Det selges ikke noe superawesome av disse Shards'ene du får tak i. Og ilevel 700 utstyr er ikke så verdifult, og du vil jo allerede ha nok shards ifra to invasions til å kjøpe deg 2-3 ilevel 700 items fra vendor, samt du får 2x kister per invasion som begge kan inneholde ilevel 700 utstyr så det å gate det på denne måten gjør jo bare at istedenfor at du kan grinde alt på et par timer, så blir du tvunget til å ta det over 1-2 dager.

Når det gjelder disse invasion'ene, så trappes de som nevnt opp for hver uke. Tidsrommet mellom hver invasion blir kortere, samt at det blir flere av dem. Når det gjelder loot, så vil den også bli bedre for hver uke. Det siste der kan jeg ikke si noe på av egen erfaring, men leste det senest i går på Icy Veins, og tar det derfor for "god fisk". Så blir nok mer godsaker for de av oss som har ilvl700 ++++ fra tidligere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fan-made full cinematic, de 2 første minuttene forklarer veldig mye:

 

Ellers er det lenge siden jeg har det så kjekt i WoW, mye av grunnen er at folk er ute i verden.

Kan ikke huske sist det var mer enn kanskje 2-3 stk på en båt / zeppelin, i går var jeg på en båt fylt til randen. 

Eventene i seg selv er helt OK, hadde vært langt lettere å nyte om de hadde slått av PVP-combat i de sonene med invadering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Åh? Trodde de hadde fjernet at du ble automatisk flagget etter WOD lansering.

Dvs. at om du skal angripe en som er flagget for PVP, så må du først flagge deg selv.
Samme gjelder om du skal heale noen som er flagget for PVP. 

 

Jeg er på en PVP server, så ingen vei utenom...  :hm:

Lenke til kommentar

DH er kul altså. Men er synd WoW ikke har tatt steget ut ifra gammel tradisjonell mmorpg til mer action basert spill hvor det å bevege seg har noe å si i kamp osv.

 

Blir liksom litt teit å stå i en klynge av mobs og du ser karakteren sveiver med sverdet i alle retningen men treffer 1..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

DH er kul altså. Men er synd WoW ikke har tatt steget ut ifra gammel tradisjonell mmorpg til mer action basert spill hvor det å bevege seg har noe å si i kamp osv.

 

Blir liksom litt teit å stå i en klynge av mobs og du ser karakteren sveiver med sverdet i alle retningen men treffer 1..

Innen det blir aktuelt for WoW kan de like greit komme med et nytt spill.

Tab-targetting er så vanvittig forankret i spillet, at jeg sliter med å se hvordan det ville ha fungert.

Lenke til kommentar

 

En må vel ut for å tjene gull nå..

 

Jepp. For meg så kan de likegodt teppebombe hele fordømte Garrison.

 

haha, garrison for min del var awesome, fulgte det opp seriøst heeelt fra starten av, så potensiale for å tjene millioner, noe som jeg også gjorde, solgte nylig unna mye og har fremdeles tre mill. 

 

Bortsett fra det så var vel garrison feil gjennomtenkt, det kunne vært en nice guild greie. //wow guild raid i garrison eller noe pvp der alliance guild vs horde guild kunne spelt en typ AV lignende sak mot hverandre :p med diverse hovedbosser etc. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...