Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man føler seg lei etter å ha tatt invasions 3-4 ganger er vel helt naturlig. Det er jo i bunn og grunn ingen variasjon på dem, og det å "farme" er jo alltid kjedelig. Spesielt i lengden.

 

Har fått achievement på Mage og Demon Hunter for å ha tatt invasion i alle zoner. Nå tar jeg kun for å ha nok til å oppgradere våpenet til 6 av 6. Ikke så alt for givende å ta de nå lenger, men er gøy å se mengden folk som flyr fra boss til boss. Endelig litt følelse av liv i spillet igjen.

 

 

Irriterer meg veldig at Blizzard faktisk har skrotet Two-Hand Staff våpnet som egentlig skulle kunne droppe. Så for meg på Mage så kan jeg ikke få meg skikkelig våpenoppsett da jeg kun kan få One-Hand Sword eller Wand, og det dropper ingen off-hand...

Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil om World of Warcraft, men som en lekmann i MMOer har jeg aldri vært borti et spill i sjangeren som engasjerer meg like mye. Det er bare noe med spillet som er umulig å toppe i mine øyne. Siden jeg har en elendig PC for spill sitter jeg for tiden og spiller mye Final Fantasy XIV på PS4, og misforstå meg rett, koser meg egentlig ganske mye med det. Men likevel sitter jeg her og tenker at jeg må skrape ihop litt fajitas og kjøpe en stasjonær PC jeg kan bruke opp mot TVen, med kun formålet å spille WoW.

 

Tror det viktigste for meg er den svære, interessante og godt skapte verdenen som Azeroth faktisk er, er det som er helt avgjørende for at jeg faktisk savner å spille World of Warcraft. Tror grunnen til at jeg ikke liker FFXIV sin verden like mye er at den er så stappfull av mye spacet østlige greier, med krystaller og rare unge-raser og det hele. For ikke snakke om de teite navene på alle byene (føler meg liksom mer hjemme i Stormwind enn Limsa Lomisa), og at verdenen i seg selv virker ekstremt liten sammenlignet med Azeroth.

 

FFXIV skal ha ros for at det grafisk sett er svært bra (selv på PS4, hvor jeg spiller) og at kampsystemet er utrolig bra laget.

 

EDIT: Hvis noen har tenkt å kvitte seg med en PC som kan kjøre WoW sånn høvelig til en billig penge, hit me up.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Er egentlig ikke det. Alle venter på Legion 30. Aug og da starter jo alle fra samme sted. Du vil få en level 100 boost du kan bruke ved kjøp av Legion så da er du egentlig klar for Legion 30. Aug med engang og du har Demon Invasion og litt du kan rote med frem til lansering for å bli kjent med klassen du velger å booste osv.. Også kan du jo starte en Demon Hunter som begynner på level 98 og tar ca 2 timer å spille igjennom intro som gir deg en grei innføring i klassen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at hitboxen på disse store bossene på invasion er så små at en må omtrent stå inne i dem for å kunne slå de som melee?

 

Ellers så syns jeg jo invasion greiene er litt morsomt. Ser frem til å prøve Demon Hunter når jeg får spillet. Har preordered box CE, så må bare vente. :p

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at hitboxen på disse store bossene på invasion er så små at en må omtrent stå inne i dem for å kunne slå de som melee?

 

Ellers så syns jeg jo invasion greiene er litt morsomt. Ser frem til å prøve Demon Hunter når jeg får spillet. Har preordered box CE, så må bare vente. :p

 

Har også lagt merke til det, synes det er rart de er så små.

Lagde kazzak raid med auto invite, ble en 20 demon hunters og resten var mix. etter kazzak var død sjekket jeg recount og skuffende nok lå alle demon hunters ink. meg selv(699 gs)  under 30 k dps. Føltes ganske svakt ut iforhold til andre klasser, blir vel kanskje bedre i max level. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Er det bare meg som opplever at hitboxen på disse store bossene på invasion er så små at en må omtrent stå inne i dem for å kunne slå de som melee?

 

Ellers så syns jeg jo invasion greiene er litt morsomt. Ser frem til å prøve Demon Hunter når jeg får spillet. Har preordered box CE, så må bare vente. :p

 

Har også lagt merke til det, synes det er rart de er så små.

Lagde kazzak raid med auto invite, ble en 20 demon hunters og resten var mix. etter kazzak var død sjekket jeg recount og skuffende nok lå alle demon hunters ink. meg selv(699 gs)  under 30 k dps. Føltes ganske svakt ut iforhold til andre klasser, blir vel kanskje bedre i max level. 

 

De mangler jo 6 talents blant annet.

Uansett så er ingenting balansert rundt lvl 100 lenger. 

Lenke til kommentar

Tenkte å teste WoW litt igjen, 6 år siden forrige innlogging. 

 

Er det noe sted man kan "se" etter gamle kontoer? Den jeg har funnet igjen har en lvl 85, men vet jeg hadde 2 stk lvl 60 fra 2007-2008 ish. Mener bestemt at jeg aldri har slettet noe, så mulig det er en eldgammel annen konto på en gammel epost.

 

Eller blir karakterer slettet etter x antall års inaktivetet?

Lenke til kommentar

Kaster meg litt på forrige post her. Logget inn på WoW nylig, og la merke til at jeg plutselig ikke hadde noen karakterer lengre, bortsett fra en karakter på level 2 med et navn som jeg aldri kan se for meg at jeg hadde laget. Ikke noe særlig problematisk egentlig siden jeg ikke har spilt siden starten av Cataclysm, men likevel kunne jeg tenkt meg gullet til karakterene mine nå når jeg skal starte på en fersk karakter.

Lenke til kommentar

Har det hendt at servere blir lagt ned? Hva om en har en inaktiv konto med karakterer på gjeldende server? Blir de tvangsflyttet eller forsvinner de i intet?

 

Eller var det ragequit da dere la på sist? Slettet alt? :p

 

Man kan vel sortere servere etter hvor mange karakterer man har? Burde være mulig å finne igjen? Er det inndelt i soner for ulikt språk enda? Husker Shadowmoon ble russisk etter hvert. Kanskje dere har karakterer på en spansk rp-server? :o

Lenke til kommentar

Har det hendt at servere blir lagt ned? Hva om en har en inaktiv konto med karakterer på gjeldende server? Blir de tvangsflyttet eller forsvinner de i intet?

 

Eller var det ragequit da dere la på sist? Slettet alt? :p

 

Man kan vel sortere servere etter hvor mange karakterer man har? Burde være mulig å finne igjen? Er det inndelt i soner for ulikt språk enda? Husker Shadowmoon ble russisk etter hvert. Kanskje dere har karakterer på en spansk rp-server? :o

Karakterene har da blitt tvangsflyttet til en annen server som passer. Feks fra en nedlagt pve, engelsk server til en annen pve, engelsk server. 

Jeg har merket at noen ganger jeg logger inn, så kan det hende at Battle.net klienten står på US og ikke EU. Hadde det problemet når jeg skulle spille Starcraft 2 for over 1 år siden.

Lenke til kommentar

Altså, nå skjønner jeg ingenting, alt går i surr

 

Før var warcraft lore ganske enkelt. Nå er det alternative tidslinjer, portaler hit og dit, bosser som "respawner i andre raids" (haru blitt drept så skal du værra død!), forskjellige helter som går igjen på kryss og tvers av tider. og jeg skjønner ikke bæret.

 

Andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...