Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

At gjestene skal lese opp en tekst om den andre gjesten er en greie som kanskje funker på papiret, men i virkeligheten blir det skikkelig pissetrengt hele greien... Kunne vært morsomt om gjestene hadde et spesiellt forhold seg i mellom som alle visste om, og som de gjorde litt poeng av, men når det er to random gjester slik som denne gangen blir det bare teit...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med dem fleste her. Dem intervjuene dems er i høy grad veldig kleine syntes jeg. Nå rusha Evans riktignok ikke gjennom alt sammen denne gangen, sånn som han har gjort tidligere, så den biten vil nok også bedre seg utover.

Som jeg har sagt før og etter sesongstart; Dem må føle seg litt fram. Hva som funker og hva som ikke funker.

 

Så langt er jeg veldig fornøyd med nye Top Gear, spesielt med tanke på hvilke personaliteter dem skulle etterfølge. LeBlanc ser ut til å trives mer og mer i rolla si. (Nesten litt synd and ikke ga fra seg et "London, baby!!" under den runda). Reportasjene holder fortsatt mål, spent på å se om dem prøver seg på en cheap car challenge etterhvert dem også eller om dem bare lar den ligge hos foregående trio.

Lenke til kommentar

Damian Lewis er vel heller ikke noe uvanlig fjes på norske TV-skjermer, strengt tatt. I takt med Top Gears kommersielle suksess ble også stjernene langt mer internasjonal, og tettere linket opp mot spesifikke PR-formål - dermed også langt mer gjenkjennelig for et verdenspublikum enn bare det britiske. Det er lenge siden vi hadde Jay Kay som gjest, for eksempel. Hvor mange i Norge vet hvem han er, eller hva bandet hans heter? Og jeg tør vedde på at de færreste her vet hvem Jools Holland, Omid Djalili og David Walliams er uten å søke de opp. Alle tre deltok i Liana- og/eller Lacetti-æraene.

 

Med andre ord; påstanden om at gjestene er ukjente, og kun retter seg mot et britisk publikum er feil.

Endret av Skavold
Lenke til kommentar

Tviler på at jeg visste hvem 50% av gjestene på forrige Top Gear var, men det hadde ikke så mye å si da vi fikk en introduksjon og det var stort sett bilprat uansett og noen av de blem omtalt når de ikke var der også så en ble på en måte kjent med de..

 

Har ikke sett mye av det nye showet siden det ikke er en prioritet for øyeblikket og har mye annet å se, men har de fortsatt Gambon svingen?

Lenke til kommentar

gjestedelen har blitt mye dårligere nå ja, er mindre random prating og mer opplesing og slikt.

 

men når det er sagt, episode 3 med kevin hart og han andre duden jeg ikke husker navnet på i farta var ganske bra. hart er en ganske god komiker, bortsett fra i filmene han lager.

Lenke til kommentar

 

Jay Kay er ihvertfall den mest irriterende gjesten de har hatt. Jeg vet hva bandet hans heter, men det er utelukkende på grunn av Top Gear.

 

Men Seasick Steve husket du ikke fra forrige besøk, altså?  :)

 

Jeg kom på at han hadde vært der før da jeg søkte han opp, men huska ikke hva han var kjent for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bare tabloidrykter og tøvprat.

 

The BBC told The Telegraph it would not be commenting on the claims. A spokesman for LeBlanc denied the claims and said there had been "no discussions".

 

Selvfølgelig sier BBC det. Dette er jo klassisk svar uansett når journalister stiller slike spørsmål. Du kan se det f. eks hver gang noen journalister i Hollywood brekker at noen at er castet til en storfilm før studioet annonserer det selv.

 

Er ikke akkurat første gang Evans er anklagd for å være vanskelig å jobbe med, en tyran o.s.v. 

 

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/12175789/Top-Gear-producer-quit-show-over-Chris-Evans-tyrannical-behaviour-sources-claim.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...