Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Så dere episoden på TV eller nett? :)

 

Føler at mange skriver at "de kan ikke måle seg med det Clarkson og co var før", men samtidig skriver "de prøver for hardt å være det samme Clarkson, Hammond og May engang var".

 

Kan være jeg som misforstår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Så dere episoden på TV eller nett? :)

 

Føler at mange skriver at "de kan ikke måle seg med det Clarkson og co var før", men samtidig skriver "de prøver for hardt å være det samme Clarkson, Hammond og May engang var".

 

Kan være jeg som misforstår.

Jeg så den første episoden via torrent. Selv skjønner jeg meg ikke helt på de som sliter med denne TG identitetskrisen, Jezza og co var absolutt dyktige underholdere, men tanken var også rimelig tom i de siste 3-4 sesongene, og om JC ikke hadde fått sparken så er det ikke sikkert at de hadde fortsatt den dag i dag. Selv likte jeg den nye trioen, og liker hvordan de har hentet bil folk fra Youtube generasjonen. Eneste negative jeg vil si om den nye episoden er hvor de prøvde å skrive inn Harris som en Hammond Jr ved kontainer sekvensen.

Lenke til kommentar

Jepp det er derfor jeg nevner s8-13, det var da de var på sitt mest "crazy" og kreative. Men de fikk beskjed om å tone ned tulleinnslagene og fokusere mere på biltesting av BBC. Så det ble ingen flere tester av typen luftputebåt nedover Themsen. s20 og 21 var mest bare det samme gamle på tomgang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Var veldig positivt overrasket over showet. Det er absolutt ingen tvil om at godeste "Shouty Twat" var problemet i forrige sesong. Kjemien mellom de som leder det nå er brukbar, og jeg tror det kommer til å bare bli bedre og bedre utover sesongen. De holder på med et revidert konsept av et show folk har skyhøye forventninger av, selvfølgelig kommer det til å være noen med sterke meninger og det er plenty av folk som slenger rundt med meningene sine uten å ha i det hele tatt sett showet.

 

Alt i alt så likte jeg ihvertfall første episode, men håper som alltid at det kunne vært litt mindre "scripted".

Lenke til kommentar

Jeg virkelig storkoste meg med første episode denne sesongen! Chris Harris er en herlig figur som virkelig hadde godt av å få seg en større rolle, hans lidenskap for det han gjør skinner virkelig gjennom, helt fantastisk! Reid er jeg ikke helt overbevist om enda, syns han hadde litt for mange kleine moments på første episode, fyren har aldri helt falt i smak hos meg, men en for se hvordan han utvikler seg videre iløpet av sesongen, i Extra Gear fra sesong 23 har jeg igrunnen syns han var grei.  LeBlanc gjør en helt grei jobb, ikke noe betydelig å klage på men igjen ikke noe å rope hurra for helt enda. Det største løftet er nok uansett å bli kvitt Chris Evans samt at Harris har fått en langt større rolle. Jeg har igjen offesielt troen på top gear! :)

 

Edit: Måten kjendis besøket ble håndtert her likte jeg mye bedre enn fra tidligere sesonger av top gear, om det var en kjendis jeg ikke var spesielt interessert i syns jeg somregel disse seksjonene hvor de satt i 10 minutter å pratet var direkte kjedlig, når de nå blir integrert mer i hele showet tror jeg dette kan bli langt mer interessant. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Veldig lovende. Nye studioet så meget bra ut, å velge GT86 som kjendisbil var ingenting annet en fantastisk. En morsom bil som kan føre til litt artigere kjøring, og flere feil.

Ellers var episoden bra, og har virkelig troen på denne sesongen :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Så resten av episoden idag og må egentlig si at denne episoden var veldig bra. Liker den nye trioen og de hadde spennende innslag. Bra gjest (liker den delen godt, både før og nå). Nye studioet er kult og endelig har de en kul bil kjendisene kan kjøre. For å være helt ærlig så var denne episoden på et høyere nivå enn det mange av episodene i de siste sesongene som CHM styrte. 

Top Gear is back! Bedre enn på lenge synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Godkjent episode!

Har TGT samme utviklingen etter tilbakemeldinger fra forrige som TG har hatt, så kan vi fort sitte igjen med 2 veldig bra serier. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er bare jeg som opplever de ganske awkward når de er i studio eller har besøk/gjest? nesten litt hard to watch

 

utrolig awkward med hun kvinnelige gjesten når hun øvelseskjørte med harris

 

 

 

men lo godt av første episode, absolutt fremgang fra sist sesong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...