Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Problemet i nye Top Gear kan beskrives ganske enkelt - Evans!

 

LeBlanc fungerer helt fint. Evans er jo helt forferdelig! Jeg har sett både Top Gear USA og Top Gear Australia, som begge har vært en slags kopi av vanlig Top Gear. Aldri har jeg vært så irritert over en av programlederne som Evans. 

 

Edit: De sier litt når jeg tenker at samtlige av gjestene som er med i Top Gear gjør en bedre jobb enn Evans.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betydelig bedre episode. Delen med Evans og McLaren F1 + 675 var bra i mine øyne. Skikkelig kult med Button også.

Dog videre så fortsetter han å være litt av problemet. Litt kjedelig challenge i dag, i tillegg til alt for mange gjester. Intervjuene tar rett og slett for lang tid.

 

Men ble veldig 'hyped' når han sier at i neste episode skal Reid og Harris få prøve seg. Det kan bli veldig spennende! Trenger også litt Schmitz syns jeg.

Lenke til kommentar

for min del har de ødelagt gjestedelen nå. den derre avstemninga over bilene de har eid og telepromter lesinga fra gjestene om hva de andre gjestene driver med er tåpelig. savner måten clarkson gjorde dette på.

 

forøvrig er jeg enig med de fleste her om at evans er problemet. men liker matt leblanc. 

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Likte denne episoden betraktelig bedre enn den første. Tyder på at det kan bare bli bedre når det er såpass forbedring bare på to episoder. Stuido-delen kommer til å ta seg opp, husk på (igjen) at dem nå driver og føler seg fram litt. Hva som funker og ikke funker. Kall meg optimist men jeg har fortsatt trua.

 

Er enig i at intervju-delen har egentlig bare blitt klein. Litt for... eh... amerikansk talkshow? I total mangel på en bedre sammenligning. Føles som det rushes fra det ene til det andre med masse hoing og skriking. Det kan dem spare seg for. Ikke noe imot å ha flere gjester og at dem snakker om første bil, favorittbil osv, men kutt ut den avstemminga. Det er ikke underholdning en plass syntes jeg.

 

Savner også skikkelig "the news", men det klarer ikke dem nye å dra i land like bra som CHM, så helt greit at det ikke er med lengre.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, jeg er så fornøyd man kan bli av nye top gear. 

Ja Evans er ikke noe bil fyr i mine øyne. Altså, alt virker veldig scripted i mine øyne, men ja.. 

Leblanc synes jeg gjør en meget god jobb, kan si jeg føler han har fylt rollen sin i nye top gear meget bra. Han er laid back, og viser seg å være den mest rutinerte bak rattet. 

 

Uansett, gamle top gear var 10/10 nye top gear er for meg 7/10 og jeg koser meg faktisk når jeg ser på det! 
Så langt, fornøyd, og episode 2 var mye bedre. Kanskje dem krabber seg sakte men sikkert oppover på stigen! :) 

 

Nå venter jeg i spenning på "The grand tour" fra Amazon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var jo mye mindre Evans i denne episoden enn de to første. 

Focus-innslaget var også veldig bra, men det var jo med Rory Reid og ikke med noen av de andre.

 

Ken Block var også underholdene, men jeg syntes det innslaget var litt for langt uten reellt innhold.. De kunne vist mer av den hårreisende kjøringen hans fra utsiden av bilen.. det er jo det som gjør det imponerende...

Lenke til kommentar

Syns Top Gear klarer seg greit, jeg. Eneste jeg ikke er så fan av er intervjuene. Skjønner ikke greia med at intervjuobjektene skal lese opp fra den greia, og er forsåvidt ikke så fan av den avstemningen om første bil og det der heller.

Håper de drar på road-trips iløpet av sesongen.

Hvor ble forresten innslaget om Model X av? De sa jo i forrige episode at det skulle komme i den siste episoden.

 

Edit: Glem det siste. De har tydeligvis forskjøvet det til neste episode.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...