Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Letterman startet innspilling av episodene kl 16 og holdt på 2-3 timer. så gikk episoden på lufta rundt 23. Ganske effektiv redigering.

De klipper showet underveis som om det ble sendt live. Eneste redigeringen som gjøres er å evt. kutte ut deler som ikke er plass til på sendingen senere på kvelden.

 

Helt vanlig og gjøres i stort sett alle show som sendes fra studio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg venter på torrenten i morgen. Eller ser episoden på BBC Brit på tirsdag. BBC iplayer+hola er altfor glitchy og tregt.

 

CHM top gear s1 ep1 er ikke store greiene det heller. De begynte ikke å gjøre ting sammen utenfor studio før sesong 4 faktisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Syntes at det var for lite som var endret. Føltes som om de prøvde bare gjøre det samme som CHM har gjort i mange år, men uten "glød"..

Biten med harde facts om bilene (motorstørrelse og topphastighet osv) ble bare en oppramsing av specs, noe som i seg selv ikke er veldig spennende lenger, det kan man lese seg frem til selv hvis man vil.

De tingene som de faktisk endret på ble ikke gitt nok oppmerksomhet, sånn at det føltes litt som om at de prøvde å tvinge inn sine egne endringer, men uten å helt tro på de selv.

 

De hadde også selvsagt et par referanser til CHM, men igjen, det ble for platt og for lite schwung over det hele. 

 

Rollen Sabine hadde i dag kunne like gjerne ha vært hvem som helst som kan kjøre bil. 

Lenke til kommentar

Joda, er enig der. Har aldri likt Top Gear US heller, men har kost meg med den siste sesongen. Foretrekker nå den fremfor det jeg så i dag. 
Men det kan jo bare bli bedre.

Jeg syntes uansett at de skulle ha laget mye mer poeng av at nå er det nye tider, nye folk o.l.  Det ble alt for tydelig at det er de samme folkene som skriver  vitsene, og da virker det som om de prøver å være en kopi av CHM og ikke seg selv.

Lenke til kommentar

CHM sesong 1 var en total reboot. Man ser med episoden i dag at de var livredde for å endre for mye. Bare måten Evans introduserte episoden på var facepalm-verdig av episke dimensjoner i seg selv. De har endret alt for lite, og derfor er en direkte sammenligning med CHM til stede, hvor det i min mening ikke er sammenligningsgrunnlag en gang. 2/10.

 

EDIT: Jeg hadde også håpet på at Extra Gear ville være skikkelig 'behind the scenes'. Lignet mer på en rehearsal-utgave av hovedprogrammet. Hva i hel**** er vitsen med å ha ENDA EN gjest? Jeg har vært fan av Chris Harris siden han jobbet for Autocar. Han var nesten usynlig.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Første review jeg leste av The Guardian, ikke sett episoden enda. Ser ut som lunken mottagelse over hele linja, men manglende endring av format. Jeg hadde virkelig håpet at de skjønte formatet måtte endres...

Lenke til kommentar

Alt i alt helt OK i mine øyne, men det er flere ting som ikke er så bra.

Evans er masete. Veldig masete. Leblanc er avslappet og morsom, men Evans blir veldig påtatt og slitsom.

 

Jeg tror også de har tabbet seg ut ved å ansette for mange folk. Jeg vet ikke om Rory og Harris bare skal gjøre 'Extra Gear', men de har nå veldig mange folk. De kunne for min del lett byttet ut Evans med både Harris og Rory i studio. Extra Gear var forøvrig spennende. Ser ut som man kan få mye kul innsikt her. Men håper de tar i bruk Harris i Top Gear, for denne karen er dyktig. 

 

Kommer uansett til å følge med på Top Gear. Tross alt bare første episode.

Lenke til kommentar

Dette var ikke direkte dårlig, men denne Chris Evans er så slitsom at det blir uaktuelt å se flere episoder om det ikke kommer rapporter om at han har skjerpet seg betraktelig. Joey var klart bedre, men synes ikke noen av de passer som programledere for Top Gear. Ellers var programmet helt greit innholdsmessig, men som forventet blir mesteparten av moroa borte når det ikke er den vanlige trioen. Kanskje det blir bedre, men det er naivt å tro at dette noensinne vil bli i nærheten like bra som det forrige programmet. Det eneste jeg virkelig likte var den nye rallycross-bana for gjester. Det var en god ny vri.

Endret av Kjøleskap
Lenke til kommentar

Han var sikkert stresset og presset pga første sending. Han er en av UK's mest erfarne radiopratere, kan nesten garantere at det blir bedre etterhvert. Evans har vært radio presenter i flere tiår, og er en av de rikeste der borte.

Han har hatt bilshow på radio i minst 10 år før dette.

 

Når han var gjest i gamle Top Gear fortalte de at han har en av verdens mest komplette Ferrari-samlinger i garasjen.

 

 

Det blir kanskje som å sette en gammel fotballkommentator til å lede et talkshow på TV. Mye fumling i starten men så finner han formen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...