Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke sett gårsdagens episode enda, men tendensen så langt har da vært kraftig stigende. Digger Chris Harris og Rory Reid, de lager sånt som vi gamle kjipinger vil se på. Ordentlige tester. Men eksperimentet Evans kan jeg være enig i har feilet. Episodenes kvalitet er omvendt proporsjonell med hans skjermtid.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg liker nye top gear, ja Evans skriker når han prater, men som flere har antydet, de andre får mer plass.

 

Selvfølgelig kan ikke "gamle" top gear sammenlignes, da den trioen er det beste som har skjedd britisk TV, men synes nye top gear er bra. Så bra man kunne håpe på med tanke på at dem ville fortsette top gear med nye programledere.

 

Jeg tror uansett top gear på et punkt vil si stopp, da dem ikke kan kjøre sammen regla hele tiden, og kan fort bli kjedelig. Men så lenge dem har disse "epic" turene osv, skal jeg fortsette å se, da jeg synes underholdningsverdien fortsatt er ganske høy! :)

Lenke til kommentar

Har glant litt på de siste episodene, men dette funker bare ikke for meg. Som forventet ble det akkurat samme greia som TG USA. De gjørt kule ting nå og da, men med feil programledere føles det bare som en kjip kopi. Blir som om de skulle bytte ut alle i Radioresepsjonen og la noen andre fortsette med akkurat samme greia. Høsten og The Grand Tour kan ikke komme fort nok.

Lenke til kommentar

Tror ikke han går noensteder. Tenk så mange klager BBC fikk på Clarkson gjennom årene. De butta han jo ikke ut fordet.

Har aldri sett at noen har klaget på Clarkson, men han/de hadde jo en fordel med høye seertall i motsetning til dagens Top Gear som har høyest seertall hvor Clarkson hadde lavest

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Uten å ha sett sesongen vil jeg tro det er mer å hente i å utnytte de gjenværende bedre, enn de taper ved å "miste" Evans.

Hmm, merkelig av deg å vite det uten å sett en episode denne sesongen. 

 

Når det er sagt, Evans har roet seg ned betraktelig etter første episode, og serien i sin helhet har blitt mer bil enn tull med bil fordi om det også kan være morsomt. håper de fra høsten av gjør trioen til Leblanc, Reid og Harris, med noen gode innslag av Jordan, har nemlig sansen for han, men slik F1 kalenderen er lagt opp kan det kanskje bli problematisk å få han med på et fast basis. 

 

Etter en svak start så har sesongen vokst på meg og vil plassere den midt på treet sammen med majoriteten av sesongene til den forrige trioen

Lenke til kommentar

 

Uten å ha sett sesongen vil jeg tro det er mer å hente i å utnytte de gjenværende bedre, enn de taper ved å "miste" Evans.

Hmm, merkelig av deg å vite det uten å sett en episode denne sesongen. 

 

Ja, bare dette internettet hadde eksistert hvor man kunne lest meningene og sånt til andre mennesker. Det er ihvertfall den generelle meningen ser ut til å være både her i tråden og på nettet ellers for det meste.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...